esmaspäev, 28. mai 2012

Viimased koolinädalad!





Kuna on sess siis ma arvasin, et mul on täpselt hea pilt selleks, kuidas mu kaks nädalat välja näevad. Täiesti oma nurgas ja ainult lamp põleb. Loodan, et järgmisel nädalal panen pildi, kus olen Pärnu rannas :D ja mitte selles toanurgas.

Aga natukene siis tänasest päevast ka . Kuna olin nädalavahetusel Pärnus, siis nüüd oli aeg jälle Tallinna tulla. Hommikul istusin bussile ja koos kõikide ummikute ja asjadega olin juba kell 12 Talllinnas. Mõtlesime kursaõega minna päevitama Pirita randa, aga Lauluväljakust kaugemale ei jõunud, viskasime oma rätikud maha ja istusime maha. Muidugi tuli miljon pilve ette ja pidime ära minema ,sest ainult meie kohal olid pilved ja jahe hakkas. Nüüd näeb minu päev selline välja , nagu pildil. Homme on sotsioloogia eksam, mis on nagu " mission impossible ", aga homme kell 12 hoidke mulle siis kahe käega pöialt.

Lisan siia veel paar loomaaia pilti ja VEEL :D kursaõde tegi mulle küüntele kunsti. :D ma lihtsalt pean siia pildi panema, sest mul on praegu nii ilusad küüned ja ei saaks enam minulikumad olla.

Aga okei, nüüd sotsioloogia lainel edasi! Tsauki

2 kommentaari:

  1. I just met you and this is crazy so here´s my number call me maybe :D

    VastaKustuta