reede, 19. veebruar 2010

Tsauu, nii , mul nüüd arvuti korras ja püüan ikka kirjutada.

Alustan siis sellest, et eelmisel nädalal olin ma Eestis ja just neljapäeval tulin tagasi Rootsi. Eestis sain pikemalt olla, sest märtsis lastakse mind koju ainult kaheks päevaks. Igaljuhul koolinädal oli raske, õppisin palju ja nii. Aga hea oli see, et sain oma sõpradega ka nädalavahetusel kokku, sest siis oli ju sõbrapäev ka. Igatahes väga hea oli kodus olla. Nüüd olen tagasi. Eile tulin ehk siis neljapäeval ja õhtul oli kohe trenn. Trenni tegin selle meie noortevõistkonnaga, ,sest minu võistkonnal oli vaba päev eile. Trenn läks päris normaalselt, ma arvasin, et pallitunnetusega tuleb suuremaid probleeme, aga sain täitsa hakkama. Täna hommikul oli kahetunnine trenn ja õhtul oli Nisse(füüsilise treener) trenn ja pärast seda otse pallitrenn. Teises trennis tundsin juba täitsa hästi ennast pärast suuremat pausi Eestis.
Koolis läheb järjest raskemaks, sest tulevad eksamid ja nüüd ongi nii, et kui järgmine kord lähen, siis on märts, aga kui ülejärgmine, siis juba eksamiteks. Mis mul siin veel siis olnud on Rootsis ? Aaa, järgmine nädal on koolivaba, sest meil siin on spordivaheaeg ja see on kõigil . Rootsis on ühenädalane vaheag nüüd veebruaris ka. Eriti veab eks. :D
A täna käisin Veri juures, ta tegi kooki mulle eile, sest ma tulin tagasi. Kook oli ülihea, ausalt.:D
Ok, ma praegu ei oskagi rohkem kirjutada, sest pole kaua kirjutanud. NIiet ma homme püüan uuesti. Lugege ikka eks!

Homme mul mäng Sollentuunaga, niiet :D hoidke pöialt ja homseni!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar