laupäev, 20. veebruar 2010

Võit 3:0 !



Tsauuuu, ma ju lubasin, et kirjutan!
Hommikul hakkas minu päev kell pool 8, sest kell pool 9 pidin minema saali ja kell 9.00 oli trenn. Ärkasin ja vaatasin aknast välja, esimene asi, mida nägin oli lumetorm. Meie esiliiga võistkonnad jäi mäng lumetormi tõttu ära ja ma mõtlesin, et jääb äkki meilgi. Aga tegin hommikusööki ja oligi juba Veri õues ootamas mind. Läksime siis trenni, ilm oli õudne, tuul ja lumi igalpool. Jõudsime lõpuks saali ja hakkaski trenn. Meil Idal oli täna sünnipäev ja laulsime talle, jah mina ei laulnud, sest rootsikeelne laul oli ja ma ei oska sõnu:D Viisi juba tean, sest seda ennemgi lauldud. Trenn läks päris hästi, algul pidi olema ühe tunnine aga lõppes sellega, et oli tund ja pool.
Siis läksin koju, tegin süüa(kanafilee ja riiis) uskumatu eks. Magasin natukene, vaatasin netis postkasti üle ja läksin tagasi saali, sest hakkas koosolek. Kell 12.40 saime õues jälle Veriga kokku ja läksime siis võimlasse. Koosolek ei olnud väga pikk, aga videovaatamine võttis nagu alati aega. Mäng hakkas kell 3, aga me jõudsime natuke ennem saali ja nägin Krissut. Krissu Raapi, rääkisime temaga juttu ja hakkaski mäng. Lõpuks võitsime 3:0.
Pärast mängu läksin Veri ja Jonne juurde tacosid sööma, niihead olid ja siis läksin koju.
Selline päev oli minul täna, ma tean, et ei kirjuta palju, aga midagi ei toimunudki, siis polegi midagi kirjutada juurde. Sorry. Nüüd vaatan filmi ja magama, homme magan lihtsalt niiikaua kui saan , sest homme on mul üle pika aja vaba päev.
Ok, tsauu ja lisan mõne pildi ka !

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar