laupäev, 29. oktoober 2011

Nädalavahetus Viljandis algab täna!





Hellllooouuuu!

Jap, paar päeva on jälle vahele jäänud, aga noh mul oli lihtsalt natuke liiga kiire. Anu juba trennis mainis mulle, et JUL miks blogi ei kirjuta.
Ma alustan siis kaugemalt. Laupäeval oli meil mäng Viimsi Spa vastu (kaks eesti võistkonda mängivad sellel aastal Soome liigas, nagu ma olen ka maininud vist, Viimsi Spa ja meie). Läksime siis Kohilasse, sest Viimsi kodusaal on Kohilas. Ja algaski mäng. Algul olime 0:2 taga ja nii häbi oli, sest mängisime kehvasti, aga siis suutsime mängu muuta nii, et lõpus näitasid numbrid 3:2 ja meie võit!!!!! ÜLIäge. Igatahes oli üks pingeline ja närviline mäng.
Laupäeval sõitsin siis Pärnusse ja olin kuni teisipäevani Pärnus. Kodus oli nii mõnus olla üle pika aja, selline chill. Siis teisipäeva hommikul tulin Tallinna ja otse kooli. Pärast kooli trenni jne... :D nii on see nädal läinud: kool, trenn, kool, trenn. Vahepeal midagi väga huvitavat polegi juhtunud. AAAA teisipäeval oli nii ilus ilm, et mina ja Aliis otsustasime teha mõned pildid ilusas sügises, neid pilte näeb siin ka ;).
Mis siis veel... emme käis mul ka siin, oli paar päeva. Tegi mulle süüa ja käisime temaga shoppamas . Muide, ma sain ühe ilusa kleidi( jah, ma pole üldse kleitide sõber, aga see on päris ilus :)) vot nii palju siis minu nädalast, aga nüüd jätkan tänaste tegemistega.

Hommikul ärkasin ja tegin mõnusa kohvi ja MTV pealt tuli hea lugu ka. Hakkasin kirjutama blogi ja varsti pean valmistuma Viljandi reisiks. Mul tuleb selline trip, et laup- pühap Viljandis, pühap. õhtul Pärnusse ja esmasp õhtul Pärnust - Talllinna. Aga miks ma üldse Viljandisse sõidan täna, sest meil kõik kodumängud Viljandis. Tule kaasa elama kui võimalust on! Kusjuures mine facebooki lehele ja vajuta LIKE Viljandi Metalli lehele, siis saad kõige kiiremini teada meie tegemistest , mängudest ja võid meile ka kirjutada!

Aga, ma nüüd hakkan asju pakkima ja varsti juba Viljandisse.
Hoia pöialt meile!
Tsau.
JUL:)

4 kommentaari:

  1. Ilus kleit kappi ehtima või? :D

    VastaKustuta
  2. Varsti on sünnipäev tulekul, küll me sellele kleidile ka rakendust leiame :D

    VastaKustuta
  3. kuidas kutset saada?

    VastaKustuta
  4. keegi peab sulle siis kutse saatma :)

    VastaKustuta