kolmapäev, 19. oktoober 2011

TAGASI EESTIS! 19.0ktoober


Tsauuu. Olen tagasi Eestis ja mitte korraks, vaid täitsa selleks aastaks, muidugi kunagi ei tea, mis edasi juhtub järgmisel aastal :P, igatahes, nüüd olen mõnes mõttes kodus, aga siiski TALLINNAS, mitte Pärnus. See on omaette kogemus jälle.
Ma küll ei tea, kui palju teist minu blogi ikka veel loeb, aga ma siiski mõtlesin, et kirjutan ja teen lihtsa ülevaate mu praegusest elust...

Käin koolis, õpin Rahvusvahelisi suhteid (väga meeldib), esimesest koolipäevast hakkas tekkima meil väga äge seltskond, mis koosneb põhiliselt 5 sõbrantsist(edaspidiselt: Aliis, Kristel, Lonts, Kati ja mina) . Niiet koolipäevad on väga huvitavad ja lõbusad. :DMe oleme juba nii palju asju koos teinud, et praegu ma siia ei hakkagi tagantjärgi kirjutama, sest see ülevaade läheb liiga pikaks, aga kindlasti mainin järgmisi tegemisi hiljem.

JAH, muidugi ma mängin ikka veel võrkpalli, nüüd on minu võistkonna nimeks VILJANDI METALL. :D Tundub imelik eks, sest ma ju elan Tallinnas. Aga meil kõik trennid toimuvad Tallinnas, sest kõik tiimiliikmed on Tallinnas, kes õpib, kes käib tööl. Panen ka võistkonna pildi allpool üles. Aga, kodumängud on Viljandis, niiet kindlasti saab meid mängimas näha Viljandis ja ka Soomes. Tekib kohe küsimus miks Soomes? Sest sellel aastal mängib kaks tiimi Eestist, Soome liigas . Lihtsalt mainin võrdluseks, et Soome liiga on väga tugev, neil on palju välismängijaid (USAst, Brasiiliast, Serbiast jnee...), niiet väga huvitav on. Oleme mänginud juba 4 mängu Soomes, mis lõppesid kahe võidu ja kahe kaotusega. Ma isiklikult arvan, et see on väga hea tulemus, sest meil ju ei ole ühtegi välismängijat ja kaks võitu tulid hea töö tulemusena.

Mis siis veel... Praegu nagu ei oskagi muud kirjutada ja natuke kiire on ka , kohe hakkab Suurriikide Välispoliitika loeng , niiet pean kiirustama, aga, kindlasti näeb minu uusi sissekandeid juba varsti!

OLGE TUBLID !
Tsau
JUL :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar