kolmapäev, 30. november 2011

My busy life:D

Te ei kujuta ette, kui raske on iga päev leida see aeg, kui tulen arvutisse ja kirjutan ilusti päeva kokkuvõte. Ja üleüldse, see poleks isegi huvitav kui ma igapäev kirjutaks eks ju :D . Ok... Alustan sellest, et eelmisel nädalal pidime minema Aliisiga Riigikokku. Seal rääkis Aaviksoo ja teised haridusreformist Eestis. Läksime siis hommikul sinna, ilmselgelt oli aega nii vähe, et pidime võtma takso, jõudsime Riigikokku vaatasime kella, et 10:00 ja 10: 00 pidi hakkama see üritus pihta. Mingi naine kutsus meid ilusti sisse, meil kontrolliti kõik dokumendid ära, läksime turvaväravatest läbi ja lõpuks oli üks registreerumine, kus pidi eelnevalt registreerima ennast ära. Meid selles nimekirjas polnud, kuid me saime meili kaudu teate, et oleme oodatud ja kõik ok nagu. Siis meid pandi sinna kirja, jõudsime teise registreerumispunkti ja seal nimekirjas polnud meid ka. Kui Aliis hakkas meie nimesid kirja panema siis üks tüdruk küsis: kas teil on mappi ka vaja? Me mõlemad: Mis mappi? (meil oli ülikiire sellel hetkel). Tüdruk: no mappi. oota. ma ei saa praegu aru, miks te registreeritud pole? Meie: misasja, te ju saatsite meile, et meil selle registreerimisega kõik korras. :D Tema: Mis üritusele te tulite üldse? Mina: Haridusreform Eestis. Tüdruk: Neiud, see on küll vale üritus siin, siin käib 101 last Toompeal ! :D :D :D See oli nii naljakas, sest me vaatasime ringi ja kõik olid noored ümber ehk siis me olime 102 ja 103 laps Toompeal . :D Ma ei kujuta ette kuidas selline asi juhtuda võis. Jooksime siis kiiresti teisest uksest sisse ja ilmselgelt kell oli liiga palju. Jäime hiljaks, aga õnneks kui me tormasime õigele üritusele, nägime teepeal Toomas Alatalu(meie õppejõud) ja läksime temaga koos sisse. :D Rohkem ma sellest üritusest ei räägi, sest niigi pikaks läks see seletamine.
mmm, mis siis veel juhtus vahepeal...
Käisime eelmisel nädalavahetusel Soomes ja mängisime oma kaks mängu ära, jah võitsime :) ning hetke seisuga püsime Soome liiga tabelis neljandal kohal, mis on supertulemus. Tagasiteel oli tormihoiatus ja meie läksime ju laevaga, eks seda tormi oli väga hästi tunda seal laevas ja merehaigust sai ka kenasti tunda. :D
Nüüd siis sellest nädalast. Teisipäeval käisin töövarju päeval, mis toimus minul Välisministeeriumis. Ma olin konsulaarosakonna peadirektori töövari. Te ei kujuta ette, kuidas ma kardsin sinna minna, aga lõppkokkuvõttes võin öelda, et jube äge päev oli ja mulle väga meeldis. Käisin erinevatel koosolekutel, intervjuudel, jälgisin igapäevast tööd ja kõik tundus huvitav.
mmmm, mis siis veel. Ma tean, kui need postitused on liiga pikad, siis te ei viitsi lugeda, ega ma ka ei viitsiks, aga kuna ma kirjutan mitte nii tihti, siis võiksite ikka lugeda :P

Aga praegu
Tsauuuu.

PS. Eile oli mul keskonna eksam, mis läks väga hästi (ise vähemalt arvan nii) ja täna on Balti riikide ajaloo suuline eksam , mis on minu jaoks maailma raske. :D niiet hoidke pöialt!

JUL

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar