pühapäev, 13. november 2011

WELLL, HELOOOOUUUU!!!

:) Tsauki tsauki!

Alustan sellega, et täna oli üks tore päev kui VILJANDI metall võitis LiigaEurat(üks Soome team) 3:0. jei! Igatahes laupäeval mängisime Soome meistri vastu, kes olid väga head ja saime 0:3 kaotuse. Kindlasti tekib uudishimu, mis ma peale võrkpalli olen veel teinud sellel nädalal. Käisin neljapäeval Välisministeeriumis ja kuna mul oli sellel nädalal iseseisva õppimise nädal, siis ma õppisin palju ka sellel nädalal.
Sain kokku ühe üliägeda sõbrantsiga kokku, kes on Kata(ma arvan, et see nimi tuleb veel siin ette, niiet ma kohe teen kindlaks, kes see on) . Katat tunnen ma ammu ammu, aga kuna meil mõlemal on nii kiire eluviis ja Tallinn nii "suur" linn on, siis ei saanud me ennem oma aja nii planeerida, et saaks kokku, aga eelmisel nädalal see õnnestus. Saime temaga kokku ja ta viis mu ühte väga armsasse kohvikusse, mis asub vanalinnas. See on selline, et kui ei tea seda kohta, siis vb sinna ei satugi nii, aga see asub täpselt majade vahel nii, et kui sinna sisse jalutad , siis ümbritseb sind oma väike muinasjutumaailm, mis on hoopis teistmoodi sellest kiirest Tallinna elust. Istusime seal , rääkisime juttu, ma jõin Latet (mingi koogiga) ja teate , mulle tehti NII ilus muster sinna Latte peale, et ma ei julgenud seda juua, sest ei tahtnud , et muster kaoks... Igatahes see oli väga hubane ja väääga mõnus koht. Aga ma arvan, et next time ma võtan kaamera kaasa, siis saan seda ilusat vaadet ka teiega jagada. Mulle tegelikult hullult meeldib uusi kohti avastada ja eriti veel nii armsaid kohti.
Mis siis veel sellel nädalal... Rohkem nagu midagi ei juhtunud või lihtsalt ei tule mulle praegu ette.

Seda tahtsin ka mainida, et ükskord lugesin oma blogi ja mõned postitused on küll väga segaselt kirjutatud :D:D:D , aga see on ainult selle pärast, et ma üritan kõike ja kiiresti siia kirja panna ja kui mul tulevad mõtted vahele, siis ma üritan need siia kirja saada. Niiet sorry, kui vahepeal on see jutt natuke keeruline.:)

Aga praeguseks nagu kõik, enjoy !
Tsauuuuuuu
JUL

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar