reede, 27. aprill 2012

Nii soe, nii soe, kas tõesti on lähenemas suvi?


Tsauki, tsauki, tsauki...
Alustan üleeilsest! Hommikul ärkasin, natuke ajasin asju kodus ja siis läksin kooli. Mul oli poliitika ja valitsemise aluste loeng ja see oli ainuke loeng, mis oli mul neljapäeval. Kui kool läbi sai, läksime Aliisi ja Kristeliga(kooliõed mul) sööma Patrickusse. Istusime seal ja rääkisime juttu ja Kristel mainis, et linnas sõites märkas, et TIVOLI on linnas. Googeldasime kohe, et kas vaatas ikka õigesti ja millal see avatud on. Leisdime siis, et see on täitsa avatud ja kohe hakkasime plaane tegema, millal minek sinna on. Ma olen  nii põnevil, sest ma tahaks täiega selle vaaterattaga sõita :D(ma pole just kindel, et selle nimi on vaateratas või päikeseratas), igatahes see suur ratas, kust kõrgelt näeb tervet vaadet Tallinnast ja kui veel õhtul minna, siis kõik tulekesed ja valgustused teevad selle veelgi ilusamaks. Niiet ootan nüüd seda päeva täiega, et sinna minna saaks.


A loengu ajal helistas mulle Helen(sõbrants mul), et võiks kokku saada. Sellel päeval oli muide niii ilus ilm, et võis juba tagi seljast ära võtta ja olla pusa väel. Nii siis , Saime Heleniga linnas kokku, jalutasime natukene, shoppasime ja leppisime kokku, et õhtul lähme kinno . Üleüldse oli nii palju plaane tehtud selleks õhtuks, sest ilm oli nii ilus ja ei tahtnud üldsegi kodus olla(ja isegi minul oli nüüd aega, kuna hooaeg on läbi ja trenne igapäevaselt ei toimu). Aga vahepeal mõtlesin, et peaksin ikka jooksma minema ja leppisime Heleniga kokku, et kui jooksmas ära käin, siis saame jälle kokku.
Tulin koju, panin kiiresti jooksuriided selga, kõrvaklapid pähe ja läksin jooksma. Jooksin siin kodu juures ja ütlen ausalt, kui koju jõudsin olin päris läbi, a tegin veel kergelt igasuguste lihaste harjutusi... Siis sättisin juba linna poole. Saime Heleniga linnas kokku ja läksime Vapianosse sööma ja teate, ma olen Vapianos alati ainult ühte pastat söönud , ALATI ja ainult ühte. :D:D sest see on lihtsalt nii hea ja ma ei julge teisi proovida.AGA, igatahes, olime seal, siis läksime kinno(Hunger games´i vaatama). Päris pikk film oli ja algul arvasin, et see on jama, sest mulle ulmekad ei meeldi, aga kui nüüd päris aus olla, siis läks jumala põnevaks see lõpuks! Siis võtsin takso, kuna film lõppes niii hilja ja läksin koju. Selline tore neljapäev oligi.

Nüüd räägin lühidalt reedest, sest niigi venis see jutt täna päris pikaks, käisime Viljandi metallineidudega Viljandi linnapea vastuvõtul. Tallinnast oli siis tellitud buss ja nii me läksimegi. Kui me seal vastuvõtul istusime, mitte spordiriietes, siis üks fotograaf, kes seal oli ütles, et " Ei tunne tavariietes äragi" :D no see on tüüpiline sportlaste puhul, et meid ju nähtakse ainult dressides. Aga, see vastuvõtt läks päris kiiresti ja juba oligi kiire meil Tallinnasse minekuga, sest meeste kolmas finaalmäng hakkas Audentese spordihoones. Kokkuvõtteks, palju nagu reedel ei teinud , aga ikka terve päev oli mingit tegemist täis. :DJaa, ja õhtul läksime pärast mängu metallineidudega burksi sööma :P (noh korralikud sportlased ikka), aga ega see meie süü polnud, et meestemäng lõppes nii hilja, et söögikohad olid kinni juba ja muud üle ei jäänud, kui burks.

Ok, niipalju siis kahest päevast.
Puhkus oli küll hea, aga nüüd tahaks juba natukene trenni teha. Niiet lähengi!
Tsaukaaa

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar