esmaspäev, 23. aprill 2012





TSAUKI TSAUKIIII!

Kui tänase päeva lõpuks olid kõik netilehed üle vaadatud ja und ka veel ei tulnud, siis mõtlesin, et mida võiks teha ja siis tuli selline mõte, et mul on ju olemas veel blogi, kus võiks oma selle võrkpallihooaja tegemised kokku võtta ja lühidalt jutustada, kuidas mul läinud on.

Tegelikult läheb mul üldiselt väga hästi, nagu sina, kes praegu seda blogi loed, tead, et sellel aastal olen ma mänginud Viljandi Metalli naiskonnas, siis kindlasti oled kuulnud ka sellest, et meil on läinud suurepäraselt. Alustan sellest siis, et Soome liiga põhiturniiri lõpetasime neljanda kohaga ning üldiselt lõpuks lõpetasime liiga viienda kohaga. Ma kindlasti pean natukene rääkima üldiselt Soome liigast- palju välismaalasi, võrdsed võistkonnad, tugev konkurents, nii oleks vist seda kõige parem lühidalt seletada. AGA meie saime selle liigaga väga hästi hakkama. Nii teine saavutus metallineidudega oli Eesti Karikas, kus kohtusime siis finaalis Pärnu võrkpalliklubiga. JA NÜÜD... trummipõrin.... EESTI MEISTRID 2012, kusjuures ennem finaale tekkisid meie võistkonnas kahel mängijal vigastused, kuid kõik koos suuutsime sellest üle olla. Ja ma pean kindlasti seda ka ütlema, et ma pole siiamaani kordagi olnud ei Eesti karika- ega meistritiitli võitja.
Päris lühidalt sai tegelikult selle hooaja kokku võtta.

OK, nüüd pean vabandama, et pole üldse vahepeal kirjutanud. Ma ütlen ausalt, algul arvasin, et seda enam nii palju ei loeta ja lõpuks ma ei viitsinud, sest arvasin, et kerge rutiin tekib- kool , trenn, mängud ja pole millestki :D AGA nüüd sain aru, et tegelikult on juhtunud päris lahedaid ja naljakaid asju nii võistkonnas, kui ka väljaspool spordisaali, aga kuna ma ei kirjuta neid üles, siis ei jäägi need meelde. Ausalt, üritan parandada ennast ja siia ikka vahepeal kirja panna. Seda, ütlen ka, et kindlasti ma ei kirjuta iga päev, muidu läheb teil igav ja ei teki seda momenti, et huvitav kas Jul kirjutas midagi veel :D:D:D.

Praeguse hetkega on hooaeg läbi ja minu peas käivad erinevad mõtted, mis saab edasi... Ma pole väga hea plaanide tegemises, niiet varsti näeb, mis edasi saab. Praegu tean, et on vaja lõpetada see semester Tallinna Ülikoolis ära ja nautida kauaoodatud suve. :)

Muideks, rääkides soojast ilmast, oli Tallinnas pühapäeval supersoe. Hommikul ärkasin Kata(sõbranna mul ) kõne peale, et võiks minna linna kohvi jooma. Ostsime siis kohvi ja läksime vanalinna, aga vanalinna alguses on seal üks lilleturg, mille peal on park. Istusime sinna lilleturu katuse peale (oi, ei tea muidugi, kuidas te sellest aru saate, aga loodan , et saate)nii, et jalad rippusid . Istusime seal, kõigutasime jalgu ja vaatasime inimesi läbi oma päikeseprillide, sest ilm oli lihtsalt maailma ilus. Siis läksime jalutasime vanalinnas ja siis ma mõtlesin, et mulle meeldib Tallinn, eriti siis kui see ilm selle nii ilusaks ja mõnusaks teeb.

Aga nüüd pean ma küll magama, sest homme on mul kool ja ees ootavad loengud.

Head öööööd!
JUL

1 kommentaar: