reede, 3. september 2010

:D Internetilainel






Heey!
Tean, et pole ammu kirjutanud, juba nädal aega. Aga , mul on põhjendatud see, ma kolisin ja uues korteris polnud netti. Igtahes, mis mul siin vahepeal juhtunud on. A räägin internerkogemustest. Siin on selline süsteem, et igal majal on oma firma, mis on nagu internet sellel majal. Aga minu majas saab teha lepingud ainult 18 kuuks, et rohkem ega vähem ei saa. Ja selline süsteem, et esimesed 12 kuud on nett 290 krooni ja iga järgnev kuu on 360 krooni. :D Naljakas, sest lepingut saab sõlmida ainult 18 kuuks. Igatahes, ma jamasin selle netiga ikka päris korralikult ja lõpuks parim võimalus oli mobiilne nett (see, netipulk) , nüüd on mul täitsa olemas kõik.
Mis veel uut siis, aa kolisin ju.Korter on nii lähedal saalile, et kui aknast vaatan, siis peaaegu näeb spordihalli, nii lähedal on. Kui mäletate , siis kui kolisin esimesse korterisse, siis oli see täiesti tühi. NÜÜD. kolisin korterisse, kus on peaaegu kõik sees ja täitsa köök, kus saab istuda(muidu polnud kööki üldse). Igatahes kõik hea sellega.
Aga nüüd natuke võrkpallist ka ... Eelmisel nädalal olime käsipalli võistkonnaga Nisse juures. Eelmisel hooajal käisime seal ka . Tuletan meelde, see on selline koht, kus on ainult Nisse majad ja järv...keset metsa ühesõnaga. Aga käsipalli tüdrukutega käisime seal sellepärast, et Nisse on ka nende treener. See oli nagu ikka traditsiooniline( järves ujumist mõtlen). Vesi oli 14 kraadi, mis pole just kõige soojem ja kogusin väljas 30 min. jõudu, et sisse hüpata. :D AGA sain hakkama. Siis olid meil veel mõned trennid füüsilised seal ja pühap. tulime koju. Ah unustasin mainida, et laupäeval olime hommikul Örebro KFUMiga laagris( KFUM on kõik Örebro nooremad võrkpallitüdukud). Pidime neile natuke nagu trenni andma ja mängisime nendega ühte turniiri ka . Lahe oli, sest nad ikka püüdsid hoolega.
Muud nagu polegi midagi toimunud. Ah jaa. kolmapäeval oli mäng devision 1 vastu( esiliiga võistkond), võitsime 3:0,see oli treeningmäng, aga ikkagi korraldati nagu päris mängu.
Muud uut polegi...
Unustasin tegelikult mainida kõige tähtsama. Ma nüüd Ülikoolis. Täitsa tudeng jah. :D Aga Ülikool on selline suur ja 15 000 õpilast ja mul selline värk ülikooliga, et ma pole täisprogrammil, sest siin on rootsikeelne programm, aga ma võin valida loenguid, mis on inglise keeles ja selle kõrvalt hakkan õppima rootsi keelt( pean seal rootsikeele kursustel käima ja siis lõpus on testimine vist , et kui selle läbin, siis järgmisest aastast hakkab täisprogramm rootsi keeles, aga need ained , mida praegu õpin on siis tehtud, et ei pea uuesti neid läbima). Hetkel on mul selline kursus nagu Swedish Politics. Päris raske on praegu, aga eks läheb kergemaks. Täna oli mul esimene presentation, värisesin ikka korralikult, aga nüüd on see tehtud ja kõik hea.:D Aga ülikoolist üritan teinekord rohkem rääkida...




Veel... Pean kindlasti mainima, et nüüd on Facebookis ÖrebroVolley täitsa olemas, kus hakkavad olema kõik meie tegevused, mängud, pildid, aga kuna see on alles nii uus ja veel nii palju infot pole seal ,siis vb tundub natuke tühi veel. Aga küll me paneme infot ja pilte sinna juurde. NIiet, kui huvi on meie tegemistest,siis võib sinna ka vaadata.

Olge tublid ja jooksen nüüd trenni
TSAUUU
JUL

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar