esmaspäev, 23. august 2010

Tsauuu!!!

Nii, ma tean sorry, et pole ammu kirjutanud. Aga samas mul polegi midagi huvitavat juhutnud tegelikult... Trenntrenntrenn. Igatahes nüüd on vaba päev, sest nädalavahetusel tegime trenni. Hommikul ärkasin, helistasin Verile, ta tuli mulle järgi ja läksime Ikeasse(tal oli vaja asju osta korterissse ja kui juba räägin korterist, siis MA KOLIN VARSTI, järgmisel esmaspäeval peaksin olema juba uues kodus, sest täna sain vist korteri). Siis pärast seda läksime linna, istusime niisama kohvikus koos jäätisekokteiliga, sest täna on üli ilus ilm siin. Siis helistas Sofie, kas tahaksime jalkat vaatama minna, aga see hakkab kell 19.00, niiet ei tea veel kas lähme. Igatahes vaba päev, aga väga lahe. Ja muide ma vb saan veel tööle ka minna, nagu mõned päevad töötan vb siin.
Muud nagu uut polegi. A kõige tähtsama unustasin. Ma sain teada täna, et vb saan varsti koju, et ennem hooaja algust ja üks vaba nv. :D NIIET vb ma kohekohe varsti Eestis. AGa sellest täpsemalt teatan hiljem. Siis tulevasel nädalavahetusel on meil treening camp ja siis septembris pidime minema Taani (ma täpselt ei tea kas laager või niisama turniir). Aga järgmisel teisipäeval mängime ühe usa võistkonna vastu(nad tulevad siia laagrisse), niiet põnev. :D Igatahes olge tublid ja üritan ikka kirjutada.
Tsauuuu
Jul

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar