neljapäev, 12. august 2010

Äratuuus kell 7.00 ja trip Veri juurde rattaga...

Rääkides eelnevatest päevadest, siis midagi teinud polegi, ainult trennid koguaeg ja niisama linnas paar korda olnud. Aga...eilne päev lõppes sellega, et Veri ütles, et täna hommikul ennem hommikust trenni võiksin tulla tema rattaga nende juurde, sest mul pole siin kohvimasinat ja nendel on uues korteris. A asi selles, et muidu elan saalist 5 min kaugusel ja Veri Jonnega elavad hoopis teisel pool. Sinna on jala minna pool tundi ja rattaga 20min umbes. Muide, Veri ratas jäi ikka siia vanasse korterisse. Ok, igatahes, kui muidu oleksin äratuse teinud kell 8.00, siis kohvi pärast ärkasin kell 7.00. Nad ütlesid, et ma elusees ei jõua rattaga hommikul nii vara tulla, aga kui tulen siis Veri teeb mulle vahvleid(need on ülihead).
Täna...
Kell 7.00 helises äratuskell ,:D mõtlesin, et ei suuda elusees rattaga minna ja siis mõtlesin: ok, kui raske see ikka olla võib. :D Ärkasin ja hakkasin rattaga tulema, aga keegi ju mulle ei maininud, et seal teepeal on niuksed mäed ja künkad, ühesõnga minupoolt sõites oli päris raske minna. :D Terve tee mõtlesin, et ei pea vastu nendeni rattaga, et tulen tagasi, aga sain hakkama. Jõudsin teisele korrusele, lasin üksekella, olin nii läbi(ma mainin korraks, et see oli ennem hommikust trenni) omadega... Jonne tegi ukse lahti, nägi mind hakkas naerma ja ma ütlesin: "NEVER AGAIN!":D astusin korterisse , istusn diivanile ja saingi oma vahvlid.:D Siis läksime kõik koos trenni ja siis veel õhtune trenn ka . Vahepeal käisime söögishopingul ja pärast õhtust trenni läksin jälle Veri jaJonne juurde õhtusöögile, nagu tegin ise ka , aitasin teha :D . Selline oli minu päev täna. :D Kunagi sinna enam rattaga ei lähe. :D
Aga nüüd on sellised plaanid, et homme trenn ja siis nädalavahetuuuss(pidime minema laagrisse, aga jääb ära, niiet lihtsalt trennid siin Örebros). Nädalavahetusel teeme vist tiimiga midagi koos ja homme lähen kinno ka . Esmaspäeval pildistamine, teisipäeval treeningmäng ja kolmapäeval enam ei mäleta, mis oli. Aga edasi kirjutan, siis sündmuste kaupa.
Nüüd oleks vaja magada ja homme uus päev...Muideks, meil halb ilm, sajab ja nii.
OOK, säusäu ja homseniiii

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar