esmaspäev, 9. august 2010

Heyhey!




Tsauuu... niii ma nüüd räägin kõik algusest peale.



Reede hommikul oli meil trenn. Äratuskell helises, tegime Caroga hommikusöögi ja läksime trenni. See kestis 2 ja pool tundi. Hommikune trenn oli ok, suht raske, aga see hooaja algus on alati raske. Siis Sofie( võistkonna kapten) ütles, et võiks linna sööma minna kõik koos. See oli lahe, sest meil mõned uued mängijad ja sai natuke tuttavaks ka . Käisime söömas ära ja kohe oligi minek laarisse (Falköping oli see koht, ma loodan, et kirjutasin õigest). Sinna oli vaja sõita 2 h ja me läksime kolme autoga. Falköping on selline linn, kus asub võrkpalli gümnaasium(jah, ainult võrkpalli, see pole nagu meie spordikool Audentes, et teisi alasid on ka) ja see on tunnistatud Rootsi kõige igavamaks linnaks :D. Sest seal pole mitte midagi peale võrkpalli gümnaasiumi. Aga , seal on väga head võimalused treenimiseks. Jõudsime sinna ja kohe trenni. Tegime 1.5 tunnise trenni ja siis mängisime Rootsi noortekoondise vastu (ehk siis lõpuks tuli kolmetunnine õhtune trenn). Selline oli reede meil. Kell 23.00 läksime magama, sest sellised olid reeglid ja hommikul kell 7.15 oli äratus. Me ööbisime seal , kus võrkpallurid muidu elavad(see on selline maja, nagu ühikas, aga tubade asemel on korterid).


Laupäev. Äratuskell 7.15 tirises. Hommikusöök 8.00. trenn 9.00 . Kolmetunnine trenn tundus lihtsalt nii pikk, sest kõigil olid lihased vääga valusad. Trenn algas soojendusega ja siis treener pani torbikud maha, ütles harjutuse( mis koosnes kiirest jooksust) ja ütles, et seda teeme 20 min. Kõik arvasid, et tegi nalja, aga ei teinudki.:D Ja pallidega harjutused koosnesid ka kõik jooksudest jne... Igatahes see oli päris hull. Siis treener ütles, et kui on ilus ilm siis on ainult õhtune trenn ja siis õhtune üritus väljas, aga kui on kole, siis tuleb kaks veel trenni(ehk siis kolm kokku). Teine trenn oli selline,et mängisime noortekoondise vastu 5 geimi ja pärast seda trenn jätkus, mis kestis kokku 4h koos mänguga. Siis käisime söömas ja kogunesime väljas, sest ilm oli ilus. JOnne(treener) tuli pesapallikurikatega ja palliga :D niiet mängisime pesapalli, mis oli natuke naljakas, sest sellele väiksele pallile on päris raske kurikaga pihta saada... Nii möödus laupäev. :D Kell 23.00 olime nagu välja lülitatud, sest kõik olid väga väsinud.


Jah, pühapäeva hommik. :D Tundsin igat lihast mu kehas, aga oleks imelik, kui poleks tundnud. Sama hommik kell 7.15 äratus, aga kõik tüdrukud olid nii nagu poleks äratust olnud :D. Siis vaikselt tõusime püsti kella 7.30ks ja pakkisime asjad, kohe trenni. :D Kaks ja pool tundi trenni ja siis mäng(5 geimi). Ja pärast mängu mõned harjutused. Pärast pikka nädalavahetust jõudsime Örebrosse (koju) kella 19.00 paiku ja täna hommikul trenn jäi ära aga õhtune trenn kestis ikka...

Ok, täna ärkasin kell 11.30, jamh nii väsinud olin pärast laagrit. Midagi nagu ei teinudki, lihtsalt puhkasin täna ja õhtul kell 19.00-22.00 trenn. :D Saatsin päeval Verile sõnumi, et ta tuleks mujuurde, aga ta saatis mulle mingi kell 15.00, et ta ärkas, et oli hommikul tööl ja magas ülejäänud aja:D niiet ta jõudis siia kella 17.00 ajal ja tõi mulle kohvi, sest minu kohvimasin on praegu kuskil mujal :D . Ma pole jõudnud seda veel siia tuua. A, muideks kuna ma kolin 3 nädala pärast, siis mul polnud mõtet siia korterisse palju mööblit sisse tuua(ma igaksjuhuks ütlen, sest kui pilte näete, siis pole siin eriti midagi).Aga, räägin edasi oma päevast... Trenn algas sellega, et mängisime erinevaid jooksumänge ja siis Jonne pani torbikud maha, torbikutega on alati ainult jooksud, niiet trenn oli selline: jooksud,kiirendused, vastupidavus jne... ja mõned harjutused palliga ka. AGA täna ma juba liigun ja tunnen, et jalad hakkavad paremaks minema, niiet kõik juba peaagu ok.

Aga nüüüd olen küll palju kirjutanud. Peaks lõpetama ja magama minema. Olge tublid ja homme räägin edasi. A muideks ülikooli lähen 31 august, kui ma pole seda veel maininud.



JUL

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar