neljapäev, 5. august 2010

Esimene trennipäev!

Niisiiis. Hommikul ärkasin, Veri ja Jonne pidid külla tulema ja siis Caroline(nii on ta õige nimi), pidi siia jõudma. Hommikul rääkisin netis Linaga, ta tuli just Horvaatiast ja tahtis kohe muga kokku saada, ütles, et ma helistaks hiljem. Siis kui Veri ja Jonne minu juurde jõudsid, läksime Veriga linna ja helistasin Linale, et ta tuleks meiega sööma... Saime linnas kokku ja käisime söömas. Väga äge oli Linat näha jälle, ainult ajasime juttu. Naljakas, nagu ma polekski vahepeal ära olnud.
Siis läksme Veriga poodi, shoppasime natukene ja oligi aeg trenni minna. Kell 16.00 hakkas trenn ja kestis kaks ja pool tundi. Soojenduse tegime ära ja siis mängisime 40 minutit erinevat jalkat:D, nagu natuke jalkat ja natuke käsipalli. Kui 40 minutit täis tiksus, tundus, et kõik rohkem ei jõua :D. Siis võtsime pallid. Pallitunnetus oli nagu ikka hooaja alguses- mittejustkõigeparem. :D Ja üks harjutus oli ainult sidemängijatele, aga kuna praegu olen üks side, siis tegin seda üksi. Ausaltkaa kunagi pole vist nii rasket hooaja algust olnud. :D Ja seda harjutust ma arvan, et teen suht tihti veel(see oli päris raske minujaoks). Siis tegime palju asju selliseid nagu jooksud ja samal ajal palli kontroll. Igaljuhul, võtan trenni ühesõnaga kokku- RASKE. Homme hommikul kell 10-12 on hommikune trenn ja siis on õhtul laager teises linnas kuni pühapäevani. Niiet , oma blogi saan pidada alles pühapäeval.
AGA nüüd jõuame kõige põnevama osani, mul on uus korterikaaslane :D ! Ta on siuke päris pikk tüdruk ja väga sõbralik ausalt. :) Niiet päris lahe. Praegu käisime poes, ostsime natuke süüa ja nüüd pumpame ta voodi tänaseks, sest hiljem saab ta uue voodi.
Igatahes, mul on hull peavalu ja ma peaksin magama minema. Olge tublid ja pühapäeval räägin oma nädalavahetusest.
Jul

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar