pühapäev, 15. august 2010

Tsauuuu!


Reede. Pärast õhtust trenni mõtlesime, et lähme Veriga lõpuks kinno "Inceptonit" vaatama. Kutsusime teised ka kaasa niiet Sofie, Maria, Louise, Veri ja mina läksime kinno. :D Pärast trenni läksin kohe koju ja veri läks ka koju, aga kuna ta nüüd elab minust nii kaugel, siis ta pidi mingi transpordiga tulema minu juurde ja siis kinno ja siis tagasi koju. Ta valis rolleri:D Niiet helistas mulle ja ütles, et ma tuleks alla ja ta rolleriga all, et lähme kinno. Ülilahe oli. :D Terve sõidutee naersime, sest tundus kõik nii naljakas. :D
Ok, nüüd filmist. Jõudsime kinno ja tüdrukud olid juba seal . Film kestis 2 ja pool tundi, jah kaks ja pool tundi mõtlemist, sest see selline film, kus tuleb kaasa mõelda. Aga mulle meeldis...

Nii nüüd räägin oma nädalavahetusest. Laupäeva hommikul pidi olema kahetunnine trenn saalis, aga kuna keegi pani saaliuksed kinni, ei saanud me sisse. Läksime jõusaali ja oli hoopis jõusaalis trenn. Siis tulin koju ja tegime Caroga süüa.:D jaaa tegin ise süüa ka (kana, makaronid ja kaste). Siis kell 18.00 pidime minema võistkonnaga Sofie juurde( uus võistkonnakapten) ja sööma tacosid tema juures. Olime seal ja päris fun oli;). Pärast läksime Tina juurde, tema uut korterit vaatama. Päris lahe oli korter, mulle meeldis igatahes. Õhtul lõpuks jõudsin koju ja kohe magama. Nüüd tänasest ehk pühapäevasest päevast... Hommikul ärkasin selle peale , et Maria saatis sõnumi:" Täna lähme shoppama, tuled ka ?" Kui ta sõnumi saatis oli kell 9:16 ja kell 10 pidin kodust välja astuma, et jõuda bussile. :D Ärkasin, karjusin Carole teise tuppa, et kas ta üleval ja kas shoppama tuleb. Ta ütles, et o juba kaks tundi üleval olnud. :D Kell 10.20 olime linnas bussipeatuses ja Maria, Sofie ootasid meid seal. Olime suures poes, mis asub natuke linnast väljas kella 15.00ni ja kui koju jõudsin, siis Veri tuli järgi ja läksime IKEAsse(mulle nii meeldib seal ringi käia, sest nii palju ilusaid asju koju saaks osta, aga kuna minul hetkel pole püsivat kodu, siis ostsin ainult hädavajalikud asjad sealt), aga Veri ostis oma uude korterisse, sest seda võib juba sisustada. Koju jõudsin sealt kell 18.00 ja nuh võibolla kll 19.00 , sest käisime poes ka. Caro oli kodus, kui ma tulin ja tegi kooki, ülihea oli. Muud nagu ei teinudki täna, aga homme algab nädal jälle ja trennid. Niiet siin ma lõpetan, sest homme hommikul peaksin minema ülikooli ja uurima, millal ja mis hakkab...

Homseniii Tsauuuu

Jul

2 kommentaari:

  1. Heeeii!,
    Ma leidsin su blogi Keiu kaudu ja mõtlesin, et vaatan korra üle ja kohe kui leht lahti tuli, oli selline tunne nagu oleks enda blogi lehel. Kujundus PEAAEGU täpselt sama (taust ongi sama), isegi need kuupäevakastid on sarnased.:D:D Ulmeee.. Aga edu sulle seal ja tervitused Ohiost! ;) Liis

    VastaKustuta
  2. Tsauuuu! :D Heh, ulme jaa. aga edu sullegi sinna kaugele!

    VastaKustuta