esmaspäev, 2. august 2010

ÖREBRO AGAIN!


Tsauuu jälle! Ma hakkan nüüd uuesti blogi kirjutama, sest suvel polnud mõtet. Uus kujundus isegi ja värkki( uus aasta uus blogi:D) Kirjeldan natuke oma suve nüüd...Juuni läks koolile, 22 juunil ametlikult lõpetasin Pärnu Ühisgümnaasiumi (jah, ma sain hakkama ja kooliga on nüüd tehtud!). 5-15 juuli olin Säreve laagris(laagritegevustest võite lugeda blogi http://www.healapsespordilaager.blogspot.com/ ). Lühidalt võin laagri kohta nii öelda, et oli jubelahe. Sain veel mängitud isegi kaks rannavõrkpalli turniiri Pärnus ja muud nagu teha ei jõudnudki. A muidugi ei saa välja jätta mu trip Tartusse, kus sain oma sõpradega kvaliteetaega veeta.

AGA, nüüd ma olen tagasi ÖREBROs. Ei teadnud päris pikalt, mis sellel hooajal saab, mõtteid oli palju, aga siin on mu otsus... Next season here in Örbro. Kindlasti on mul vaja veel areneda, aga vb järgmisel aastal alustan seda blogi kuskilt mujalt.

Minu selle hooaja plaanid siis : õpingud Örebro ülikoolis, rootsi keele õpe, võrkpall. Ülikoolist ja treeningutest ja võistkonnast räägin hiljem, sest täna lihtsalt ei jõua (uni on:P).

Aga tänasest päevast lühidalt siis...
Hommikul ärkasin, pakkisin viimased asjad kotti ja kell 11.00 startisin Riia poole, sealt läks lennuk. Jõudsin lennujaama ja märkasin, et minu lennupiletil on valesti trükitud perekonnanimi(minuga juhtub, ma tean), ilmselgelt ma natuke põdesin , aga kõik läks õnneks ja jõudsin korralikult lennule. Stockholmi lähedal lennujaamas tuli mul Olle vastu( Örebro volley klubijuhatus) ja kohe sõitsime Örebrosse. Ilmselgelt sain ma kohe Veri ja Jonnega kokku ja nüüd selle kuu elan nende vanas korteris, koos trennikaaslasega. Hiljem, peab jälle mujale kolima, aga sinna on veel aega. Igatahes siin, Jonne ja Veri korteris ma praegu olen(nad kolivad homme ära) ja selle kuu elan siis siin. :D Muidugi oli tore kõiki siin jälle näha, selline tunne nagu polekski ära käinud vahepeal.

Aga, ma olen auusõna väsinud täna, praegu. Ma luban kirjutada homme rohkem ja natuke põhjalikumalt oma edaspidistest tegevustest.

Aga, olge tublid ja säu!
HOMSENIIII

Jul.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar