esmaspäev, 18. oktoober 2010

Örebro- Gislaved- Engelholm- Hylte- Engelholm- Örebro - Selline trip siis:)


Alustan sellega, et eelmisel nädalal tegime trenni , minu transfer paberid polnud ikka valmis, niiet põhimõtteliselt oli selge, et mina ja Veri ei mängi esimest mängu. Aga meil oli gameplan läbi loetud ja terve video oli pähe õpitud, sest esimene mäng oli laupäeval Gislavedis. See on selline võiskond, mida pidime võitma suht kindlalt. Reedel kutsusime teise side Stockholmist kohale(ta just allkirjastas lepingu meie klubiga) ja harjutasime rohkem temaga, sest ma ei pidanud mängima laupäeval. Ja õhtul treener helistas mulle ja ütles, et ma igaksjuhuks võtaks mänguasjad kaasa, aga 95%, et ma ei mängi.
Nii me siis läksime laupäeval Gislavedi ja sain sõnumi üks tund varem ennem mängu algust, et saan mängida. Veri ikka ei saanud. Kõik tundus nagu hästi, soojendus oli hea ja team oli nagu valmis ja siis kaotasime suurelt Gislavedile. Lihtsalt nii. Rohkem ma sellest ei räägi, see mäng läks lihtsalt vääga valesti. Statistika näitas , et selliste tulemustega ei saa lihtsalt kedagi võita. Aga siis Veri ja Jonne kutsusid mind Engelholmi, sest pühapäeval oli seal mäng ja teine mäng Hyltes( see asub Engelholmi kõrval ja Engelholm asub 5h kaugusel Örebrost). Läksin nendega siis ja pühapäeval vaatasime neid kahte mänge.

Pühapäeva öösel jõudsin koju ja täna , esmaspäeval hakkas mul rootsikeele kursus. 4h ja iga päev toimub see nüüd, aga kuna mul teisipäeval ja neljapäeval hommikune trenn samal ajal, siis ma nendel päevadel ei õpi rootsi keelt. :) Aga täna oli esimene selline tund. Loodetavasti hakkan varsti rääkima ka rootsi keelt.

Vot. pühapäeval on mäng Katrineholmiga kodus, niiet pühapäeval peab meile pöialt hoidma!
(Katrineholm, eelmise aasta meister ja me kaotasime neile poolfinaalis)


Tsauuuu, Jul

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar