kolmapäev, 16. detsember 2009

oh, mis tihe päev!

Hommikul ärkasin kell 7.00, sest 7.45 pidin olema juba meie trennisaali kõrvalsaalis võrkpalli mängimas :D . Meil oli koolis selline üritus, et iga klass pidi tegema mitu võistkonda ja siis kõik mängisid erinevate klasside vastu. Ma olen ju kolmes klassis, niiet algusest pidin olema mitmes võistkonnas, aga lõpuks aitasin seda võistkonda, kus oli 5 m,ängijat, et ma siis 6-s. Iga võistkond pidi mõtlema välja kostüümid. Neid pidime kandma terve päeva. Meie võistkond oli KISS ( laulda me küll ei oska, aga nalja sai):DMa panen paar pilti ka sellest. Igaljuhul väga fun oli.
Siis kohe, kui see lõppes läksin Veri, Sandra ja Loui´ga poodi homseks shoppama, sest homme on meil võistkondlik söömine treeneri juures ja me aitame kõike ise teha. Shoppasime seal mingi tund aega ja siis läksime koju, sest kohe suht oli juba trenni minek. Tulin koju ja olin nii väsinud, et läksin magama. Magasin tund aega ja juba olingi trenni minemas . Kusjuures meil on jubepalju lund ja päris külm väljas , niiet täielik jõulutunne. Kusjuures eile shoppasime Veriga ka, jõulukingitusi on ju vaja . :D Ja meil on võistkonnaga selline värk, et igaüks võttis paberi, mille peal oli nimi( nuh nagu loos) ja nüüd peame tegema kingituse sellele, kelle nime välja tõmbasime ja homme jagame kingitusi. Niiet päris lahe, tahaks juba homset.
Trenn läks päris hästi ja meil on laupäeval viimane mäng ka, pärast seda jõuluvaheaeg ja ma tulen koju 5-ks päevaks !

Ok , nüüd lõpetan, lähen teen süüa... Homme on päris raske päev...
Ok, tsauuuu!

Jul

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar