esmaspäev, 28. detsember 2009

tagasi Rootsis...

Tsau, tsau.
Ma pole päris kaua kirjutanud, sest olin Eestis ja alles eile tulin tagasi. Mis uut? Midagi väga. Mängisime viimase mängu Gislavedis ära ja pärast seda järgmisel päeval läksin koju. Aga koju läksin juba 39-se palavikuga ehk siis haige. KOdus olin 5 päeva ja juba pidingi tagasi tulema.
Täna hommikul magasin, sest trenni hommikul polnud. Ja läksin õhtusesse trenni. Nii raske oli pärast 5 päeva joosta ja hüpata jälle. Ja ma olin haige ka ja nüüd polnud jõudu üldse. Esimene tund oli ikka väga raske ja teine tund oli natuke kergem.
Nägin täna Verit ka, käisin tema juures. Ta rääkis oma jõulumuljetest ja ma rääkisin , kuidas ma kodus olin.
Muud nagu midagi ei toimunudki, ah ja Lou tuleb homme alles Taanist.
Ok, nüüd lõpetan... Homseni. tsauuu

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar