neljapäev, 10. detsember 2009

Tsauuu tsauu!







Ma pole midagi siia kirjutanud pärast pühapäeva, sest midagi polegi nagu toimunud. Esmaspäeval oli mul koosolek treeneriga ja video vaatamine, siis trennid. Teisipäeval käisin koolis ja trennides muidugi. Kolmapäeval hommikune trenn, siis kool ja trenn. Aga kuna käsipallivõistlused olid meie saalis, siis meil oli õhtune trenn suht lühike ja pärast seda vaatasime Engelholmi videot(sest meil nüüd pühapäeval Engelholmiga mäng).

Täna siis neljapäev.
Hommikul ärkasin üpris vara, sest pidin minema kooli. Ilm oli jube halb hommikul, sest kui ärkasin, siis ainuke asi, mis ma aknast nägin oli udu ja vihm. Läksin siis kooli ja mul pidi olema pikk koolipäev, aga lõppes varem, sest ükd tund jäi ära. Esimeses tunnis vaatasime filmi, aga lõpuni ei jõudnud vaadata, sest tund lõppes ennem ära. A ja teised esitasid ettekandeid (teemaks olid igasugused asjad. Üks tüdruk rääkis sellest, mis ta tahaks elus ära teha ja se oli päris huvitav). Siis ma sain kokku Idaga koolis ja ütlesin, et mul oleks vaja koolisahtlit ja Ida oli selline: ok vali lihtsalt üks, ma ütlesin, et ma ei saa, äkki kellegi oma. Ida: nüüd on sinu oma siis :D ! Nii saingi omale koolikapi. Nüüd ei pea asju tassima .
Pärast kooli läksin linna korraks ja koju õppima ja lugema, sest meil täna oli trennivaba päev.
Nüüd alles läks Sandra minu juurest ära, aga me vaatasime telekat ja ajasime niisama juttu. Ja sain mõned pildid ka Sollentuuna mängust, püüan need ka siia panna.

OK, homseni tsauuu!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar