reede, 1. jaanuar 2010

HAPPY NEW YEAR!

tsauuu. Alustan sellest, mis olen teinud mõned päevad tagasi. Teisipäeval olin hommikul trennis, kahetunnine trenn tundus nagu veniks hullult. Pärast trenni tulin koju, magasin natuke ning läksin Sandra juurde, sest pidime minema koos linna. Läksin siis tema juurde ja sealt läksime linna. Siis helistas Katta ja küsis , et kus me oleme ja tuli ka meiega shoppama. Linnas on ju nii suured allahindlused pärast jõule. Algusest läksime ühte poodi, kus Sandra leidis omale pusa, aga tal on samasugune pusa olemas , ainult teist värvi ja ta ikka tahtis seda osta. :D Ja ta ei suutnud otsustada , aga lõpuks ostis ikka selle, sest nii suur allahindlus oli. Ma ostsin omale kevadjaki ja kindad ja Katta ostis kaks pluusi. Igaljuhul väga lahe oli. Siis läksime ühte kohta sööma. Ma sõin kanapastat ja see oli maailmahea auuusõna. Nägime ka söögikohas Sofie tema sõbraga.
Siis läksin koju, magasin natuke ja pidin minema teise trenni. Õhtune trenn oli algul füüsiline, siis pallitrenn. Koju jõudsin päris hilja, nagu ma teisipäeviti jõuan ja kohe magama. Kolmapäev oli lihtsalt trennipäev ja siis läksin Veri juurde.
Eile siis ehk neljapäeval. Hommikul oli trenn, aga trenn polnud meie kodusaalis , vaid ühes koolis ja see kool oli niii ilus. Kõik oli nii uus ja korralik, sellises koolis käiks küll. Seal oli kolmetunnine trenn ja õhtune trenn jäi ära, sest ikkagi aastavahetus. Me Veriga mõtlesime päris kaua, mis aastavahetusel teha, sest kõik läksid ikka koju või Stockholmi, aga mina Veri, Tina ja Lou jäime siia Örebrosse. Siis Tina ütles, et tal 6 sõpra tahavad ka tulla Veri juurde ja jäigi nii, et olime aastavahetusel Veri juures. Veri ja Jonne tegid niiihead süüa ka . Igaljuhul need teised Tina sõbrad, me ei tundnud algul kedagi, aga nad olid päris toredad, aga üks tüdruk oli ikka nii blond. :D Siis kui kell 23.00 sai minul, siis Eestis algas UUS AASTA! Ma siis helistasin vanematele ja sõpradele ning jäin uut aastat ootama Rootsis. Kui kell 00.00 oli, läksime õue ilutulestikku vaatama ja Veri naabrid tulid ka õue ja pärast tulid ka naabrid kõik Veri juurde üles. Selline oli mu aastavahetus, aga oleks tahtnud ikka Pärnus olla. Vot.
Ok täna lihtsalt vaatan filme, sest kõik on linnas kinni.
Homme ikka tavaline trennipäev! Niiet tsauuu homseni.

1 kommentaar:

  1. kuna ma täpselt enne su kõne olin moblas saksa keeles vatrand ja siis ütlesin sulle,et head uuut sinna rootsi.. siis tuli mu kõrval olevalt isikult kommentaar : "sul eestis ka söpru on v?" :D HAHAHAHAHAHAH

    VastaKustuta