reede, 29. jaanuar 2010

Tsauuu, kasutasin Veri arvutit , niiet täna kirjutan natuke juurde.

Tsauu, Ok ma alustan sellest, et ykspäev(pean kasutama y, sest Veri arvutis pole eestikeelset klaviatuuri) mu arvuti lihtsalt jäi seisma, avas netilehed ja k6ik mu dokumendid ja k6ik , rohkem ei töötanud. Ma tegin restarti ja siis sama jama jälle, m6ne aja pärast. Eks ma vaikselt läksin juba närvi, helistasin isale ja kysisin mida teha!? Aga ega ta mind aidata ei saanud, sest mu seletused polnud ka just k6igeparemad. Igatahes, see jama kordus päevast-päeva ja nyyd mul arvuti ei tööta yldse(ok, on ka m6ni hea päev, kui saan selle pooleks tunniks k2ima).
:D Heh , liiga palju jälle arvutist, aga see ajab mind ausalt närvi. Nyyd siis m6nest päevast siin Rootsis. Igaljuhul eelmisel v6i yleelmisel nädalal ma tulin Eestist Rootsi ,see oli 21 jaanuar, kui tulin siia tagasi, aga ennnem seda oli mäng Hyltega, mille v6itsime 3:0 ja see m2ng läks täpselt nii nagu pidi 3:0 v6it( s6it oli sinna päris pikk, mingi 4 h yhte otsa). Igatahes pärast Hylte m2ngu tulin koju ja järgmisel päeval läksin Eestisse. Kuna ma läksin ryanairga, siis mul ei oleks tohtinud suurt kotti olla, ainult see pisike ja arvuti, mille v6isin v6tta lennukisse. Igatahes sellega olid ka natuke jamd lennujaamas, aga k6ik sai korda ja j6udsin ilusti Lätti (Riia lennujaama). Isa tuli mul seal vastu ja olingi teel koju. Kodus emps tegi syya(niihea oli, sest ise ei pidanud midagi tegema :D ) ja hakkasin kohe 6ppima, sest ees oli kaks rasket koolipäeva. Koolis´tegin eksamiavalduse ka ära ja nyyd on siis kolm kuud kauaoodatud l6pueksamiteni. :D Kodus oli nii hea ja sain isegi m6ne s6braga ka kokku, aga seda aega eriti palju polnud. Kojuminekut ootasin kaua, aga aeg läks ylikiiresti.
J6udsin, siis 21 jaanuar Rootsi tagasi, see oli neljapäev ja reedel nagu ikka trennid. Reede 6htul läksime Annika juurde terve v6istkonnaga tacosid sööma, suht lahe oli, vaatasime filmi ja värkki ja juba laupäeval oli mul mäng.. Mängust, see polnud liiga mäng, see oli A-klassi mäng ehk siis noorte v6istkonnaga(ma saan siin veel yhe aasta noori m2ngida:D) , v6itsime m2ngu 3: 0 ja ma sain isegi ryndajat natuke m2ngida. (muide, Jonne on treener noortetiimil ja peale minu saavad A klassi mängida Maria, Katta , Sofie, kes mängivad ka meistriliigat).
Påhapäeval oli meie liigamäng, mis läks väga halvasti, kaotasime 3:1, kuid esimese m2ngu nendega v6itsime lihtsalt 3:0.
Selle nädala esmaspäev ja teisipäev läksid nagu ikka trennid, j6usaal , koosolekud. Kolmapäeval oli mäng RIG Falköpinguga, see on v6rkpalligymnaasium, nagu Eestis Audentese spordikool, aga see on ainult v6rkpalliga seotud, seal muid spordialasid ei ole. V6itsime 3:1 (jah, pidime ikka yhe geimi 2ra andma, aga treener tegi vahetusi ka, sest esimesed kaks geimi l2ksid väga lihtsalt (11 punkti jn). Nyyd t2na oli koosolek, sest homme on m2ng ja v2ga tähtis m2ng Lindega, niiet joidke pöialt ja ma pyyan siin vahel Veri juurest kirjutada midagi uut j2lle oma blogisse. A unustasin, käin ju endiselt koolis ka.:D lihtsalt pidin mainima, kui keegi tunneb huvi.
Aga ok nyyd. tsauu!!!
Jul:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar