esmaspäev, 11. jaanuar 2010

Svedala.

Mängisime laupäeval Sedalaga 3:1 võit, aga Karinil läks hüppeliiges ja päris hullult ikka. Igaljuhul päev algas hommikuse trenniga, siis saime koju , sõime kodus lõunat ja juba pidimegi minema tagasi saali, sest ennem mängu oli video vaatamine ja koosolek. Pärast mängu läksin Veri juurde, tegime süüa ja oligi päev otsas.Siis pühapäeval ärkasin hommikul kell 11.00 ja Lina saatis mulle sõnumi, et mis ma teen. Lina on võrkpallur, kellel oli just põlveoperatsioon. Tal oli see mingi kaks kuud tagasi, aga paremaks ei lähe ja arstid ütlesid, et lihtsalt ei jopanud. Igaljuhul, pidime minema Linaga linna sööma, siis helistasin talle, kui linna jõudsin, et kus ta on ja ta ütles,et tuleb bussiga, sest põlv ülivalus, er jääb mingi 5min. hiljaks. Ja ma ootasin linnas ja siis nägingi teda tulemas, lonkas.:S Küsisin, et kuidas jalg on ta ütles, et : käia saab natuke, aga valus. Siis läksime ühte söögikohta ja istusime seal mingi 3 tundi, rääkisime juttu ja nii. Ma pole teda päris ammu näinud ka, sest kuidagi aega ei olnud ja tema on igalpool, nagu teeb mingi veebikujundust ja koolis õpilasesindustes ja igalpool. Igaljuhul ta lubas mind oma sõpradele ka tutvustada, aga selleks peab mõne päeva ka leidma. Väga äge oli teda üle pika aja näha jälle. Siis läksin koju ja helistasin Verile, läksime jõusaali ja siis koju. Nuh lõpuks tulin koju ja hakkasin õppima, varsti koju ju. Ja homme ma lähen juba kooli(Rootsi kooli, vaheaeg lõppes ju). Tahaks isegi nagu. Aga jamh täna oli nagu päev ikka, hommikul trenn, jõusaal, koju sööma, trenni. Nüüd kirjutasin raamatu põhjal analüüsi ja õpin bioloogiat. A ja treener ütles,et laupäeval mängin treeningmängu teise võistkonnaga ka , sest meil uleb veebruaris A-klass, mida ma ka mängida saan(LAHEEE!:)) ja nüüd harjutame natukene koos. Igaljuhul tuleb kaks rasket nädalat nüüd ja ma üritan ika igapäev kirjutada ka. Ok olge tublid ja TSAUUU!

1 kommentaar: