pühapäev, 8. november 2009

7 NOVEMBER! Sünnipäevv!







Birthday!

Päev algas öösel kell 23.00 minu aja järgi ja kell 00.00 Eesti aja järgi. Tulid sõnumid ja kõned. Eneli isegi pidas mu sünnipäeva. :D Siis läksin magama ja hommikul ärgates tegin süüa ja läksin trenni. Trenn oli kell 8.30, siis kell 8 astusin kodust välja ja läksin trenni. Lootsin, et äkki postiga on tulnud mu uued tossud, aga ei olnud, loodan et esmaspäeval tulevad. A ja reedel sain korraks lahti oma postkasti ja rohkem ei saa seda lahti. Esmaspäeval helistatakse sellele töömehele, kes saab korda selle teha. Ok. sünna...Hommikul trennis lauldi mulle ja nagu ikka kallistati ja sooviti õnne. Ja lauldi rootsi keeles.:D Siis tulin koju ja helises uksekell, tulid Katta ja Sandra. Nad laulsid mulle ka ja tõid mu lemmikuid kaneelbulleneid :D . Siis tuli Veri ja Jonne, nad kinkisid mulle selllise tähekestega vaiba, mille ma tahtsin osta. :D NIiiiäge on see , mul oli seda nii vaja. Ja nad tegid mulle tordi ka . (tordipildi panen üles). Olime siis siin, sõime kooki ja kell 15.00 hakkas juba mäng mul . Niiet kell 12.00 pidime olema kontoris, hakkkas koosolek ja kui kõik olid kohal , läks treener korraks välja ja võistkonnakapten Anna ütles, et neil on mulle väike kink võistkonna poolt. :D Ja nad kinkkisid mulle McDonald´si kaardi. :D Algul naersin tükk aega, sest nad ikka teadsid täpselt, mida kinkida.:DSiis ma ütlesin: sellepärast te praegu annategi üle, sest Jonas on ära(treener), kõik naersid. Aga nad rääkisid, et nad tahtsid nii teha, et mu sünnipäev oleks mäkis toimunud, aga just sellel päeval ei saanud. See oleks nii olnud, et terve võistkond oleks mu sünnat pidanud mäkis :D.
Aga, koosolek oli, nagu ikka jagati lehed laiali ja hakkasime vaatama videot ja nuh nagu koosolek ikka. Siis mäng. Elverket oli vastaseks ja me tõesti ei teanud, mis kooseisuga nad tulevad ja kuidas mängivad, me pole nendega mänginud veel. Aga... Võitsime 3:0. Ja siis tuli välja, et Samanthal oli ka sünnipäev samal päeval, ta sai 39 ja ma 19, selline kokkusattumus lihtsalt. :D
Siis läksin koju, läksin poodi ja pärast Veri ütles, et Jonne tegi süüa, et ma läheks sööma. Läksin sinna sööma siis.:D Aga HF(Hanna-Fia) kutsus kõik enda juurde sellel päeval, sest minu juurde kõik poleks mahtunud :D auusõna.Ma pakkusin küll. :D Kell 8 läksime siis HF juurde ja seal oli terve võistkond ( ei ainult Tinat ja Karinit ja Idat polnud). Selline oli siis minu sünnipäev sellel aastal. Nii kaua ootasin ja nüüd ongi läbi...

AITÄH KÕIGILE, KES MULLE ÕNNE SOOVISID !(K)

Jul.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar