kolmapäev, 18. november 2009

Oook, tagasi Rootsis!

Läksin eelmisel neljapäeval ehk siis 11 nov koju. Hommikul läksime Örebrost kell 8.30 ja mitte iseg kell 5. 00 nagu seda on alati olnud. :D Jõudsin lennujaama ja pidin ikka suht kaua ootama seal, sest mind toodi ära ja ta ise pidi minema Kanadasse, see kes mu ära tõi lennujaama ja tal oli lend ikka mitu tundi varem, kui mul . Aga pole hullu, jõudsin ilusti koju ja emps ja isa ootasid Tallinna lennujaamas. Läksime siis koju ja niiiii hea oli, emps tegi süüa ja ise ei pidanud midagi tegema :D. Tavaliselt on nii olnud, et kui ma koju, siis samal päeval tulevad vanaema ja vanaisa meile, aga sellel õhtul jõudsime suht hilja ja nad ei tulnudki.
Neljapäeva hommikul läksin ilusti kooli, nagu oleks tavaline koolipäev.:D Rääkisin õetajatega, millal ja mis töö saan ära teha ja sain osaleda isegi luuleteatris :D. Neljapäeval läksin õhtul Eneli juurde korraks, sest ta vanemad läksin järgmisel päeval reisile ja ma natuke räääkisin nendega ja nägin Käxi ka. Kõik soovisid mulle veelkord tagantjärgi palju õnne sünnipäevaks. :) See oli lahe. Siis läksin koju ja hakkasin õppima, sest reede ja esmaspäev olid tööderohked päevad. Reedel läksin kooli ja esimene tund oli kohe luuleteater ..:D Hea,et meie grupp sai reedel ära tehtud, siis ei pidanud esmaspäeval tegema seda. Aga ei see läks normaalselt.
Pärast kooli sain kokku Matu ja Emmaga hessis:PNad soovisid mulle ka palju õnne ja sain kommiiiid :). Jah, ma tean mu nv-s möödus kas hessis või stefis :D. Sest ma käisin veel ennem Raeliga stefis .
Reede õhtul ma käisin Pärnu võistkonnaga trennis, meid oli vähe ja sellepärast tehti turniir, poole väljaku peal. Kõik mängisid kõigiga läbi. Siis läksin selverisse, ostsin sokolaadi nutellat ja läksin koju koooki tegema. (Veri saatis mulle msnis Rootsi koogi, selle ülihea koogi, valmistamise juhendi:D, kirjutas kõik korralikult välja ja ma sain hakkama ;)). Siis läksin korraks perekonnatuttavate juurde, sest mu vanemad olid seal ja siis lõpuks läksin Eneli juurde jälle, ei saa mainimata jätta ka Käxi, ta oli ka kodus (sellist nalja sai, sest kaks blondi said kokku:D).;) Lõpuks jõudsin koju õhtul ja oligi juba reede läbi. Laupäeval käisin ühe mängu vilistamas, ma ütlesin küll, et ma väga vilistada ei taha , aga ikkagi treener rääkis mu ära ja vilistasin ühte mängu saalis. Ennem seda läksin steffi, pidin kokku saama Mari, Eneli, Piretiga ja kui steffi jõudsin , oi kes veel oli Rain. Piret tegi mulle sünnipäevaks koogi, mõtlesime, et sööme selle steffis ära, aga ei saanud , sest seal ei lubatud nii oma koogiga. Me siis pärast pitsasid ja magustoite mõtlesime, et lähme Pireti vanaema juurde kooki sööma ja läksimegi...
Õhtul sain kokku Heleni ja Ristoga, läksime Tervise paradiisi, see nii tavaline, me seal koguaeg, kui ma Eestis.
Siis tulin koju ja oligi laupäev läbi. Pühapäeval ärkasin hommikul ja õppisin, siis läksin kesklinna võimlasse, sest tahtsin käxile õnne soovida, sest tal oli esmaspäeval sünnipäev ja ma ei saanud teda esmaspäeval näha. Kinkisin talle lille :D, millepeale Käx ütles muidugi: MIS MA NÜüD SELLEGA TEEN:D! Aga siis läksin raamatukokku, mis oli kinni ja lõpuks tulin koju, sest õhtul pidid vanaema ja vanaisa meile tulema. Tegin jälle oma hea koogi ja kõik ütlesid , et ülihea oli. Uhke eks:D
Esmaspäeval ärkasin jubevara, sest pidin pool 8 olema koolis matemaatikat õppimas... TEgin siis päeva jooksul oma töid ja lõpuks oli aktus, sest koolisünnipäev. Aga kuna meie klassil on varsti klassipulm, siis aktuse lõpus läks üks meie klassivend klassiõe juurde ja põlvili ütles: kas sa abiellud minuga :D!See oli nii naljakas, sest me ei uskunud, et klassivend julgeb nii terve kooli eees minna.
Pärast saime süüa kringlit, nagu ikka. Ja siis kutsusin isa järgi ja oligi minek lennujaama Tallinnasse. Jälle lühike lend ja siis tuldi mulle Stockis vastu. Selline oli mu nv Eestis.

Eile , siis nagu ikka trennipäev, aga ma kooli ei läinud, sest ma olin õppimisest veits väsinud ja magasin terve päeva, aga õhtul läksin trenni ja algul oli füüsiline trenn, siis pallitrenn. Igatahes, mu selg jälle valutab...Aga täna on mängupäev ja pühapäeval mängime ka. Nüüd algavad need raskemad mängud, sest need võistkonnad on need, kes olid eelmisel aastal 1-4 kohal .

Igatahes hoidke meile pöialt ja tsauuuu!

2 kommentaari:

  1. näh, ma ei mõelnud pahaga :D üliiiiiiiiarmas oli (:

    VastaKustuta
  2. oh jah, mul hea meel,et sul Käroliga reedel tore oli:D

    VastaKustuta