esmaspäev, 9. november 2009

Tsautsau!

Minu päev hakkas täna hommikul kell 8.00, ärkasin, õppisin, läksin trenni. Trenn oli päris raske algusest, sest meid oli suht vähe ja ma tegin just sidemängija asju. Pärast trenni mina, Lou ja Veri jäime saali, sest sinna tulid nagu noored (8 klass) mängima võrkpalli , neil nagu koolitund, aga me pidime natuke aitama neid ja näitama, kuidas saab sööta palli ja kuidas mängitakse alt ja nii... :D Päris äge oli, nad ei osanud väga, sest see oli tavaline klass.
Siis pidin minema sinna, kus ma saan rootsi keelt hakata õppima. Aga see asi oli kinni, niiet homme vb lähme uuesti Veriga, sest ta lubas mind aidata selle asjaga. Mis veel... aaa ikka ootan oma tosse ja loodan, et homme saan kätte . Lõunal olin Veri juures ja siis läksime trenni. Teine trenn möödus kiirelt, siis tulin koju , vaatasin sõpru ja õppisin, rääkisin skypes juttu empsiga ja nüüd lähen magama. Homme vaja kooli minna...ja üldse homme vaja palju teha. Katta tuleb minu juurde filmile ja siis lähme trenni.

MUIDE MA NELJAPÄEVAL PÄRNUSSE!

Niiet helistame ja näeme .
Jul

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar