laupäev, 21. november 2009

Tsau!

Nii alustan kolmapäevast.
Kolmapäeva hommikul oli trenn ja ma pidin pärast trenni minema kooli , aga mul oli meeting treeneriga ja ma ei saanud kooli sellepärast minna. Ja hiljem tuli välja, et mul tegelikult polnudki tundi- seega ma ei jätnud midagi vahele. Kell 15.00 pidime saama saali juures kokku ja oligi mängule minek. Sõitsime kaks tundi, kuigi kõik ütlesid, et Falköping on ülilähedal. :D(minu jaoks tundus küll pikk sõit). Mängisime kell 19.00 ja võitsime 3:0.
Jõudsin koju suht hilja ja läksin kohe magama, sest neljapäeva hommikul pidin minema kooli.

Neljapäev.
Hommikul äratuskell ei helisenud, sellepärast ma ei jõudnud ka esimesse tundi, aga teise tundi läksin ikka. Mul oli neljapäeval kolm tundi ja mulle täitsa meeldib see klass, kellega ma reedeti olen. Nad on lahedad ja räägivad muga juttu, ma isegi käin nendega söömas vahel :), niiet äge on. Läksin pärast kooli koju, sest neljapäeval trenne polnud... Tulin koju ja magasin natuke, siis käisin all pesu pesemas ja siis Lina tuli minu juurde. Lina on see tüdruk, kellel oli põöveop, aga ta mängib teises võistkonnas. Igatahes, ta tuli minu juurde, tegime süüa(makaronid, kana ja juurviljad), siis Lina üritas õppida, sest tal oli bioloogia töö tulemas järgmine päev, aga sellest õppimisest midagi välja ei tulnud :P:D. Rääkisime jõuludest ja aastavahetusest ja Lina ütles, et ma võin aastavahetusel temaga olla, aga eks seda näha ole, võibolla teeme võistkonnaga midagi. Kui Lina ära läks, siis kell oli juba suht palju ja ma rääkisin empsi ja isaga skypes ja läksin kohe magama , sest reedel oli trenn kell 8-10 .00 javara oli vaja ärgata.

Reede.
Hommikul läksin trenni, ärkasin kell 6.30. Päääris vara on see minu jaoks. :D Läksin trenni, aga tundsin, et siiamaani magan. Trenn läks päris kähku ja kui ma juba olin saalis, siis tundsin, et ei tahagi enam magada, niiet polnud enam nii uimane.
Pärast trenni jooksin kohe kooli, mul oli Inglise keele tund. Aga trennist tulin Alvaga( Lina õde) , sest ta läks läbi linna ja mul oli ka vaja läbi linna minna, sest mul kool asub seal . Igatahes, jõudsin kooli ja tund oli hoopis teises klassis, aga mu klassikaaslased ütlesid mulle, et teises klassis on. Inka tund läks hästi, tegin kaasa ka. Üks tüdruk minu klassist oli USAs üks aasta, kui vahetusõpilane ja temaga ajasime päris pikalt juttu, et kuidas seal oli ja nii. Ta räägib nii hästi inglise keelt:D.
Pärast tundi läksime sööma, kui koju läksin , siis ütlesin Tsau nendele, keda ma tunnen ja siis liikusin ukse poole ja need klassikaaslased, kes muga pole rääkinud, need karjusid: BYE!:)Ma olin suht üllatunud, aga ütlesin tsau vastu ja läksin koju. Koju jõudes helistasin Verile ja läksin ta juurde teed jooma. Ta pisike kiisu on nii armas.
Siis läksime trennni ja pärast trenni ostsime pitsat ja läksime Veri ja Jonne juurde jälle sööma. Õhtul jõudsin koju, vaatasin kahte ja poolt meest ja läksin magama, sest täna hommikul oli trenn kell 10.00-12.00.

Laupäev.
Hommikul oli trenn ja siis läksin koju, magasin, sõin, õppisin ja siis läksin Veri juurde, sinna tulid veel Tina, Sofie, Maria, Ullis ja HF. suht nalja sai. Siis läksime esiliiga võistkonna mängu vaatama, olime päris korralikud fännid. Nad võitsid 3:0 Katta , Sandra ja Ida mängisid seal. Ida muidu mängib meiega, aga sai täna seal ka mängida. Pärast mängu, kõndisime koju ja Veri ja Jonne kutsusid mu enda juurde sööma, ma küll ütlesin, et ma ei saa nii tihti seal olla, aga nad ütlesid, et see on ilmselgelt ok, muidu nad poleks kutsunud mind. :D Niiet täna olin nende juures jälle ja nüüd ma kodus ja lähen magama , sest homme on hommikul trenn ja siis on päris tähtis mäng. Niiet hoidke pöialt ja tsauuu!

Jul :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar