neljapäev, 5. november 2009

Snow snow snow!!!:D











Eile hommikul läksin trenni, jubekülm oli. Halli jõudes, käed külmetasid nii hullult et trenni lõpus olid näpud ikka külmad. Trennis tegime kaitset ja tõstet. A muide mu ema ja isa käisid siin, siis isa ütles, et mu tehnika on muutunud natuke paremaks (seda igapäev ei kuule :D) niiet mingi areng ikka toimunud. Pärast trenni pidin minema kooli, aga ma ei läinud, sest mul on nii palju õppida enda kooliks(Eestis), sest järgmisel kolmapäeval tulen ju Eestisse. Aga pärast trenni pidime tellima mulle mizuno tossud Taanist. Selleks oli vaja mul Louiset. Läksime pärast trenni siis poodi, ostsime kanielbulleneid ja tulime minu juurde. Alguses tahtsime teha chai lattet(see on niiiniiiniii hea), aga ilmselgelt meil ei tulnud see välja ja lõpuks leppisime tavalise teega. Ja mis te arvate kas ma sain tossud tellitud? Muidugi mitte. .:D sest minu mõlemad kaardid ei töötanud netist tellides.:DSuht pettunud olin. Siis Louise läks ära ja mul oli ainult kaks tundi aega teise trennini. Läksin magama, sest alati selline uni pärast hommikust trenni. A sõin ka vahepeal. Siis läksin teise trennni, sain Veriga all kokku nagu tavaliselt ja läksime... ja lund hakkas sadama. LUND! niiiiäge, selline suur lumi, mitte lörts.
Trenn oli kahe ja poole tunnine. Eile tundus kuidagi eriti kaua see trenn. Aga tegime igast harjutusi ja sai ikka korralikult nalja. Üks asetus Sandra pidi minema rünnakule ja järsku koperdas ja kukkus, nagu midagi õnneks ei juhtunud, aga esimene sekund kui kukkus kõik olid vait ja siis ta hakkas naerma ja KÕIK hakkasid naerma, kolm minutit ei saanud trenniga edasi minna, sest kõik naersid :D. Paar sellist momenti oli veel. Lõpuks tegime ühte harjutust, et kõik olid paarides ja käisid ringi, aga mina ja Veri olime alati ühel pool ja me punkte ei saanud(mängisime paradiisi võrgukad) ja siis lõpuks me võisime teha nii, et iga paar kas võidaks või kaotaks punkte. .:D Ja siis lõpuks oli treener Mariaga meie pool ja me Veriga naersime, et ei lase neil võita, neil oli vaja veel ühte punkti. :D ja siis treener oli niuke: Ok Maria ärme lase julil ja veril servi vastu võtta ja tõsta, sest muidu me kaotame :D ja viimane pall tuli, Maria võttis vastu ja kohe tõsteks Jonasele(treenerile) ja ta lõi maha selle ja nad võitsid. :D Ei, päris äge oli.
Siis läksime koju ja lund sadas ikka, terve maa oli valge.:D Selline jõulutunne tuli, siis läksime Veriga võtsime teepeal süüa söögikohast ja siis läksime tema juurde sööma. Muide Veri tellis mulle tossud oma kaardiga, niiet saan lõpuks tossud ka. Siis läksin koju, hakkasin õppima ja läksin magama lõpuks. Selline päev oli siis eile. Täna on trennivaba päev, aga ma kooli ei lähe, õpin ja lähen aind korraks Veri juurde, mul on mesi ja viin talle ka. Niiet sellised lood mul ja ma sain oma raamatu läbi New moon, ma isegi ei tea miks ma seda lugesin, aga nüüd ma siis lähen, mul on vaja täna palju teha:). ÕPPIDA! TSau

Julija

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar