reede, 16. oktoober 2009

:Dheh appi.

Täna hommikul ärkasin läksin trenni, sest trenn hakkas kell 8.00-10.00. Tegime trenni ja siis tuli telekast filmima meid keegi, õhtul näitas spordiuudistes vist, aga ma ei näinud, sest olin trennis siis. Ok pärast trenni läksin otse kooli, koolis täna oli normaalne, sain ühe laheda tüdrukuga tuttavaks...Ma käisin inka tunnis ja nad pidid tegema ettekande ja teemad olid: Facebook, spotify ja igast globaalsed asjad. Päris ägedad ettekanded olid. Siis läksime sööma ja sain tuttavaks veel paari klassikaaslasega, niiet täna oli normal kõik koolis, Ida isegi ütles, et ook nüüd sul l vähemalt tuttavaid ka :D. A ja siis tulid ühefd võrgutüdrukud teisest võistkonnast ja ütlesid, et ma olin tänases lehes, aga ma õnneks ei näinud seda pilti:D.
Nii siis läksin koju, sest jubekole ilm oli täna terve päeva. Jõudsin koju ja läksin magama, sest kuidagi väss olin.
Siis ärkasin ja läksin teise trenni, aga mulle helistas eile treener ja ütles, et täna peame minema kossumängule ja seal peame minema väljakule ja nagu tehakse väike reklaam, et meil pühapäeval esimene liigamäng. Nii... läksime siis trenni, algul oli füüsiline trenn(see läks hästi, aga täna tundus kõik palju raskem) ja pärast kohe otsa oli pallitrenn. Siis pallitrenni lõpus treener tõi meile mänguvormid Veriga ja ütles, pange riidesse ja kiiresti minge alla. Ma siuke: misasja ainult meie kaks? Veri siuke: vist küll..:D:D Appi läksime siis sinna ja seal oli poiss mõmmikostüümis. Ta istus seal ja ootas meid, et millal me saame sisse minna. Me pidime minema konhtunike juurde ja andma mängupalli üle, et mäng saaks toimuda. Ja nad pidid samal ajal ütlema, et kes me oleme ja et meil mäng pühapäeval . Aga muidugi asjad ei läinud nii nagu pidid minema. Me tulime ja see karukostüümis poiss ütles, et ok te tulete minuga koos ja see ju ainult show. Me siuksed: oi ei, me ei taha minna. Ja siis me leppisime sellega , et me ainult korraks lähme ja anname palli üle, aga siis ma nägin, et seal saaalist väljas koridoris olid kossukad, kes pidid mängule minema. Ja seal oli nii, et saal läks pimedaks ja see selline valgusering oli suunatud sissetulevatele mängijatele. :D Nii kutsuti siis iga mängija sisse ja kohe pärast seda mingi mees karjus meile: nüüd teie kord minna! Tulge kiiresti... Me siis läksime, ma olin karul ühel pool ja Veri teisel pool ja ennem kui sisse läksime karu ütles: A muideks siin 1000 inimest täna ja ma ei näe midagi selles kostüümis, et te siis juhatate mind. Me mõtlesime, et tegi nalja ja kui saali sisse astusime, saal oli pime ja valguskiir oli meil :D :D APPI. Läksime siis ja ma kuulsin ainult meie nimesid ja Örebro volley, ülejäänud oli räägitud rootsi keeles. Kõndisime siis ja mingi mees jooksis järgi ja karjus: Vale suund. :D, aga seda me ei kuulnud. Kõndisime siis, naeratasime ainult ja me pidime välja jõudma kohtunikeni, aga me ju ei näinud midagi, sest kõik oli pime ja me olime valguseringis ainult:D. Ilmselgelt läksime vales suunas, aga lõpuks jõudsime ikka kohtunikeni. Veri andis palli üle ja kohtunik ütles: kas ma võin teid kallistada. :D ja kallistas meid. NIINALJAKAS oli. :D see kestis mingi ühe minuti, aga tundus nagu eriti pikalt. Igatahes, siis läksime kiiresti välja ja läksime trenni tagasi. :D

selline oli mu päev täna. :DNalja sai.
aga ok Tsau praegu ja homseni:D

3 kommentaari: