pühapäev, 4. oktoober 2009

Sorry, ma püüan nüüdsest igapäev kirjutada, aga eelnevad päevad siis!

Reede 2 oktoober .

Hommikul läksin trenni, trenn hakkas kell 8.00 ja lõppes kell 10.00, aga ma ärkasin kell 7.00, sest ma teadsin, et otse pärast trenni pean kooli minema, sest mul tund hakkas kell10.20 ja mul oli kiire. Hommikul ärkasin, tegin kohvi, sest nnii raske oli ärgata, et ma vajasin lihtsalt kohvi. Läkisn trenni ja trenn läks suht kiirelt. Aga selg mul jälle täitsa haige ja käisin arsti juures ja ta ütles, et better, but not good. :S Siis pärast trenni jooksin kooli, pidin uuesti minema uude klassi ja jälle pidin tutvustama ennast:D. Nüüd ma hakkan käima kolmes erinevas klassis, suht lahe tegelikult... Siis pärast kooli helistasin Verile ja ta ütles, et ma tuleks sööma ta juurde, ma siis läksin. Aitasin teha pastat(kana) ja niihea oli. A meil Veriga kokkulepe ka et kuu aega ilma burksideta :D. Niiet me teeme ise süüa ja nii. Isegi mina teen kodus ise süüa. Aga õnneks ma neljapäeval koju ja kodus emps teeb kõike kõige paremat:D(A) Nii. Pärast läksime füüsilisse trenni, hästi palju tegime kiirusharjutusi ja hüpeharjutusi ning pärast oli kohe otsa pallitrenn. Esimene tund palitrennist oli jubehea ja teine tund..nuh oli näha, et oleme väsinud. Meie trenn lõppes kell 19.00, aga kell 19.04 hakkas kossumäng. Läksime kõik koos seda vaatama, muidu see maksab 110 swe krooni, aga me saime tasuta, niiet muidugi läksime vaatama. Rahvast oli rohkem, öeldi et 1100 piletit oli müüdud, tean et mitte hullult palju, aga ikkagi tundus palju. Muidugi naersime jälle vaadates tantsutüdrukuid, sest nad tahavad olla nagu USA omad, aga ei. Nii fake tundub ja kui oli üks aeg võetud, siis platsile tulid kossutüdrukud ja tegid omale reklaami, et neil on nv-sel mäng ja et tulge mängu vaatama. Meie Örebro võistkond võitis kossu, aga ülinapilt. A mängul nägin ka oma klassikaaslasi, nad ütlesid Hey ka mulle :D.
Siis läksime koju ja õues oli NIIIkülm, et mõtlesin, et võtan talvejope teinekord. Jõudsin koju, tegin süüa, õppisin ja magama, sest laup. oli kell 9.00-12.00 trenn...

Laupäev.
Hommikul ärkasin ja läksin trenni(nagu tavaliselt Veriga), jõudsime saali ja hakkaski trenn. :D Tunne oli nagu trenn kestaks 5 h:D. Aga lõpuks pärast trenni läksime koju ja kell 15.00 pidime olema tagasi saalis, sest devision (võistkond sellest esiliigast) mängis esimest turniiri mängu ja me läksime kaasa elama ja karjuma sinna... Katta mängib seal ja Sandra, aga Sandra oli haige. Nad kaotasid mängu, kuid oleksid pidanud võitma, niiet läks suht halvasti. Ma arvasin, et nad võidavad, sest see võistkond polnud NIIIhea, aga oma vigu oli palju. Pärast nende mängu hakkas meil kohe trenn ja teine oli ka kahetunnine trenn. Koju jõudes olin väss, siis helistas Veri ja läksin õhtusöögile Veri ja Jonne juurde, rääkisime palju mängust ja nii. Sest Veri Jonne on treener selles tiimis.
Lõpuks jõudsin koju, vaatasin kaks ja poolt meest, rääkisin Eneliga juttu (ta ikka hoiab mind kursis asjadega, mis Pärnus toimuvad) ja siis läksin magama, sest kell oli palju ja mul oli mäng täna.

Pühapäev.
Ehk siis täna. :D Hommikul läksime kell 9.00 saali, sest kell 10.00 hakkasime valmistuma mänguks Solletunaga. See oli selline treeningmäng. Ei teadnud, kes alustab mängu, kas mina või teine sidemängija. Aga ma mängisin 4 esimest geimi. Me võitsime 5:0(mängisime niipalju geimi, kui saaliaega oli) algul mängisime kolm geimi ära ja treener ütles, et teeme veel ühe. Solletuna treener oli nõus ja mängisime neljanda geimi. Pärast neljandat treener vahetas kõik mängijad sisse ja ma ei mänginud viiendat geimi. :) Aga kuna täna on kanieelbullens päev , siis tegime Veri tegi kohvi ja sõime kanieelbulleneid(kaneelisaiakesed või midagi niukest). Vot, nüüd ma siis õppima ja pärast kindlasti kirjutan veel.

Aga ma juba neljapäeval Eestisse, niiet õppimislainel, TSAUU!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar