neljapäev, 1. oktoober 2009

Tsauu, RainRainRain kohekohekohe. ma lihtsalt ei jõudnud kirjutada:)

Ok esimene päev koolis. hommikul läksin trenni ja pärast trenni kooli, mul oli ainult üks tund ja see oli matemaatika. Läksin siis kooli, jubeõudne oli, nagu esimest korda klassi. Helistasin Idale ja ütlesin,et ta tuleks alla kohvikusse, sest olin seal, ja et ta näitaks, kus on klassiruum, kus olema pean. Ida tuli Sara ja paari veel tüdrukuga, täiega toredad on. Sarat tunnen natuke rohkem, sest olen teda ennem ka näinud ja ta hea sõps Idal . Siis nad ütlesid, et ma ei kardaks, et Sof on koolis, see pidi olema ülilahe tüdruk ja et ta räägib muga. Ma siuke: mhmh. Siis Sara tuli ja ütles, et Sof on haige.:D Siis tuli üks kossutüdruk ja ta rääkis muga, aga naljakas oli see, et ma pole seda kossutüdrukut ennem näinud trennis, noh pole üldse tähele pannud ja ta pole mind ka näinud, kuigi meil on trennid suht tihti, kas ennem või pärast neid. Ok, läksime klassi siis ja õpetaja oli täiega tore, ok klassis oli umbes 15 õpilast. Imelik oli see, et õpilased tulid millal tahtsid ja läksid millal tahtsid. Keset tundi tõusid kaks tüdrukud püsti ja läksid minema ja siis üks poiss hiljem ja pärast tuli tagasi- naljakas igaüks tegi seda mida tahtis . Siis õpetaja seletas teemat: see oli funktsioonid ja seletas umbes 10 min ja pärast lihtsalt käis klassis ringi ja õpetas. A ja tund testis 1.20 min. :) Niiet veits pikem, kui meil, aga jamh. Palju lihtsam tundus kõik see koolisüsteem.
Pärast kooli läksin trenni, meil oli algul füüsiline trenn ja siis pallitrenn, mis oli suures hallis ja seal oli NIIkülm, et kolmapäeval olin juba kahe pusaga seal samas saalis. :D Pallitrenn ei läinud mul väga hästi, pallitunnetust polunud või ma ei tea ka. :D
Siis tulin õhtul koju, kell 22.00 lõpeb meil trenn ja pool 23 jõuan koju. Tegin nats süüa ja läksin magama, sest olin nii vässs, a unustasin mainida, et tegin inkat ka .



Teine koolipäev.
Üldkokkuvõttes saan öelda, et esimene koolipäev oli õudne ja teine oli juba parem, olin samas klassis ja õpilased juba rääkisid muga ja Sofie oli koolis(ta on tõesti lahe ja jutukas), ta rääkis muga juttu. Siis tuli kossutüdruk ja ütles, et nägi mind trennis ja et ennem pole näinud, ma siuke: ma olen siin olnud nii üks kuu. :D Aga samas ma saan aru, me tuleme trenni ja väga ei vaata, mis kossukad teevad ja nii.
Läksin siis kooli kolmapäeval ja nüüd oli mul inka tund sama klassiga, see oli juba lihtsam, sest siis tundsin enamvähem, kellega olen . Ja inglise keele tund nägi välja selline: maki pealt tuli tekst, kuulasime kaks korda siis pidime rääkima omavahel tekstist ja nii. Siis nad pidid kirjutama armastuskirjad :D ja lugema need ette, see oli kodutöö, ma ei pidanud seda tegema , ma lihtsalt kuulasin, aga oli päris naljakas, mõni oli NII häbelik, et ei julgenud seal lugeda(ma ka ei julgeks) ja klassi ees pidi tüdruk lugema poisile ja poiss tüdrukule. Kui läbi lugesid - plaksutati neile.. Päris äge oli kõrvalt vaadata. See tund kestis ka 1.30 päris kaua. Ja muideks ma hommikul pidin trenni minema ja magasin natuke sisse ja mul oli päris kiire. Läksime Veriga trenni, siis pidime otse minema Ida ja Hannaga kooli, aga ma ütlesin, et meil tund aega aega ja jõuame mujuures ära käia, pesta kodus ja süüa kodus, Ida oli suht nõus. Jooksime kiiresti minu juurde, kiiresti pessu, söök ja kooli. :D Jah ma hilinesin 2 min, päris vastik oli sisse astuda esimessse inka tundi ja hilinedes. Pärast kooliläksin korraks linna ja nägin Kattat, me läksime koos sööma ühte söögikohta, jaaa pasta niihea oli. Pärast läksime vaatama mulle talvejopet ja siis teise trenni. Teine trenn hakkas suht vara ja kahe ja pooletunnine trenn, külmas hallis. See külm saal on meie mängusaal ka , tegelt see on siuke normaalne, aga külm.
Siis tulin koju ja tegin inglise keelt õpetajaga Skypes, okok ma käisin veel eile pizzat ostmas , niihea oli. See müüa andis meile neli kastet tasuta ja limonaadid ka tasuta:D me Veriga mõtlesime, et lähme teinekordki sinna.
Vot selline päev siis eile. ja nüüd lõpuks täna, kõige pikem koolipäev. : D Õudneeee.

Täna siis, hommiikul läksin kooli, sest täna on mul trennivaba päev.
Kool hakkas kell 9.30 ja esimene tund oli inglise keel uue klassiga... Helistasin Sarale sest Idal oli mingi ettekanne vaja teha ja ei julgend teda segada, Sara tuli mulle vastu ja näitas klassiruumi. :D Uus klass oli päris nomraalne, aga ikkagi, pidin järjekordeslt tutvustama, kes olen ja kust tulen. Inglise keele tund nägi välja sellisena: algul pidime rääkima ühest raamatutekstist ja seal olevatest küsimustest ja kõik oli grupitööna, siis pidime vaatama youtubest videot, kus tüdruk rääkis, et kas ta on kellegi lemmikperson ja kes on tema lemmik person. Siis pidime selle kuuldud teksti põhjal küsimustele vastama grupppides ja pärast pidime kirjutama oma lemmik personist ja miks ta on lemmik ja kas ma saan talle tõsiselt öelda, et tänks et olemas oled. :D Seee oli päris tõsine, kõik halkkasid mõtlema ja pärast gruppides arutama ja siis vahetati gruppe ja uuesti. Igatahes hästi palju suhtlemist.... Siis läksin matemaatikasse, jap sama klassiga, millega olin täna mates. Nii vastik ikka, kui kedagi ei tea, aga mates oli umbes 22 inimest seekord ja samamoodi, käidi väljas ja tuldi sisse ja koolikella pole, lihtsalt ise vaatad kella, millal minna ära tunnist. Ma küsisin tüdrukutelt, kas nad õpivad seda matti mis meie ka, nad olid siukesed: eiii. sin cos tan on ülikoolis ja koolis seda ei õpita. :D Naljakas eks, sest noh me õpime kõike. Siis tund sai läbi ja läksin teise mata tundi, sellesse klassi, kus ma olin esmakordelt(kossutüdruk ja Sof) , nad olid väga lahedad ja rääkisid muga juttu. Ja mata õpetaja väga ei saanud mind aidata täna. Ok igatahes, selline päev täna, tulin koju, läksin asju pesema, pesupäev ka , ja siis jäin magama(tahtsin 5min puhata a tuli 3h) ja nüüd siis hakkan õppima, sest ma ju 8 okt Eestisseeee! (vaja mõned:P jamh mõned tööd teha: esta, mata, füsa, filo, musa, ajalugu, ühiskond, biuka...jne:P:D)

OOOOK, tsau ja homme jälle :)!

2 kommentaari:

  1. a said siis oma lemmikust rääkida ju?:D rääkisid rainist v ?:D ei tglt. vahetpole. skype on hea :D

    VastaKustuta
  2. Täiega vedas Sul. Said minust rääkida

    VastaKustuta