teisipäev, 13. oktoober 2009

Tsautsautsau!

Jamh, tagasi Rootsis. Täna öösel kell 2 jõudsin. Mulle tuldi järgi lennujaama ja terve tee ma lihtsalt magasin, nii väsinud pärast esmaspäevast kooli ja tulin lihtsalt siia ja kohe magama. Täna hommikul pidin ju kooli minema, vahepeal mõtlesin, et äkki ei lähe, aga ma tubli tüdruk läksin ikka ja olin oma mata tunni seal. Täna oli vist esimene päev,kui läksin täitsa üksi kooli (ilma Idata) ja täitsa ise leidsin klassi üles. Täna nad õppisid uut teemat, aga ma tegin ikka oma stereomeetriat. Pärast kooli läksin linna ja käisin mõnes poes(nii ilus ilm oli ja kui ma juba linnast läbi läksin, siis astusin ka poest läbi). Siis tulin koju, tegin süüa, sõin ja läksin magama. Magasin 15.00-18.00 ja siis läksingi trenni. Täna pidime mingeid pabereid ka allkirjastama, pidime natuke varem trenni minema. Aga kel 19.00 hakkas trenn ja lõppes 22.00, niiet selline päev.
Aga homme pean pärast esimest trenni saama treeneriga kokku ja mul koosolek... Siis jääb õhtune trenn ära ja pidi midagi toimuma, aga ma ei tea mis, homme näeb!

Ok, tsauuuu

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar