neljapäev, 22. oktoober 2009

:)Tsauuu!

Nii, mis ma olen teinud vahepeal. Midagi erilist, trennid, kool...
Täna.
Hommikul ärkasin kell 8.00 ja läksin kooli, sest hommikust trenni polnud. Läksin mata tundi, sest inglise keel jäi ära. Tulin klassi ja üks minu klassiõde ütles ,et tule istu siia. Läksin istusin ja tegin oma matat. Neil pole kindlaid istekohti, lihtsalt tuled ja istud kuhugile, kus tahad. Neile antakse kõikide valemitega lehed ka ennem tööd, et ei pea ühtegi valemit peast teadma .;) Ja kalkulaatorid on ka hullud, joonistavad graafikuid ja nii... Aga ok.Olin siis oma mata tunnis ja pärast tundi klassikaaslased küsisid, kas ma lähen nüüd sööma , ma ütlesin, et ei tea ja läksin nendega. Istusime sööklas rääkisime juttu ja kõik küsisid, mmis süsteem Eestis koooliga on ja niii. JA et ma nii tubli, et tulin täitsa ise Rootsi:D:D:D. Ok, siis läksin linna, helistasin Verile ja meil olivaja asju ajada minu kaardiga. Ühesõnaga sain kaardi kätte ja siis shoppasime veits, jõime kakaod ja siis läksime Veri juurde. Sinna tuli ka Katta , tal on praegu midagi jalaga viga, et ei saa hästi trenni teha. Aga olime siis Veri juures ja nii...Siis helistasid tüdrukud, et lähme kinno. Läksime kinno "Fame" i vaatama. Kino oli siuke nagu lähed sisse ja siis on mitu järgmist ust ja erinevad ruumid ja sellised pisikesed ruumid ja igas ruumis on nagu see kino. Läkisme 6kesti, sest mõned on haiged ja Veri nt ei saanud tulla. Aga ei väga äge oli. Ja selle kino ajal helistas treener just kõigile meile ja me ei saanud vastata:D . Pärast kino Tina helistas talle tagasi ja ütles , et sorry me ei saanud vastu võtta ja treener ütles: Te olete terve tiimga kinos v?:D siis Tina ütles, et ei ainult 6kesi:D. Igatahes nüüd jõudsin koju ja film polnud nii hea,kui ma arvasin. Aga seltkond oli äge , niiet järgmine film, mis vataama lähme on novembris, aga ma ei tea, mis filmi me vaatama lähme. :)

OK, ma nüüd õpin ja tutttu. Tsauu

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar