pühapäev, 18. oktoober 2009

Esimene mängupäev!

Hommikul ärkasin kell 7.00 ja läksin trenni. Trenn algas kell 8.30 ja lõppes 10.00. Hommikul oli üliraske tõusta, kuigi ma läksin suht vara magama laupäeval. Nii. Läksin trenni ja trenn ei läinud just väga hästi, kuidagi aeglane olin ja nii... Aga siis tulin koju, läksin magama. Ärkasin, vaatasin kaks ja poolt meest ja läksin Veri juurde sööma. :D Siis sealt otse mängule.. Nii läksin Veri juurde ja rääkisime, et nii põnev esimene mäng ja nii...
Kell 13.00 pidime olema juba kontoris, koosolekul.. Jõudsime sinna ja oligi mängueelne koosolek, näidati videosid ja treener tegi eraldi lehed meile, kus kõik kirjas oli ja ta rääkis kõik üle. Siis hakkas soojendus...ja oligi mäng. Esimene liigamäng! Hylte. Seal võistkonnas mängib üks Poola nurgaründaja ja üks USA side, aga side polnud nii hea, kui ma algul arvasin. Aga nurgaründaja oli parim punktitooja selles võistkonnas.
Ühesõnaga võitsime 3:0 ja mu selg endiselt valutab:S. Aga me võime paremini mängida, sest alustasime igat geimi 12:3 või 11:4 ja lõpetasime 18:25 või 20:25. :) Niiet järgmine mäng on kolmapäeval(treeningmäng Lindesbergi vastu, ma pole kindel, et kirjutasin õigesti) ja siis on laupäeval pikk sõit Svedalasse(see linn asub meie linnast 500 km kaugusel) niiet, homseni siis. Tsauuuu!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar