kolmapäev, 14. oktoober 2009

Säu!

Täna hommikul ärkasin, tegin teed ja läksingi trenni. Trenn kestis 2 h ja 9.30-11.30. Üldiselt läks hästi, aga meid oli jubevähe trennis hommikul . Aga mulle läks kasuks, sest ma pole 5 päeva palli puutunud ja selline tunne oli eile trennis, et tulin pärast suve saali. Mitte midagi jälle ei oska, aga täna oli juba parem hommikul, sain oma tunnetuse kätte...
Pärast trenni pidin minema kontorisse ülesse ja mul oli treeneriga koosolek. Läksin sinna ja sealt läksime lõunat sööma ja siis oligi nagu koosolek, rääkisime pühapäevasest mängust, mis nüüd tuleb... Siis läksime kontorisse tagasi ja treener rääkis NEVZAzt( nuh turniirist, kuhu tulevad Eestist võistkond, Taanist ja Norrast). Siis läksin linna, pidime proovima tosse poes. Läksin sinna ja helistasin Verile, et kus ta on. Ta oli ka seal juba ja läksimegi tosse proovima... :D Täiesti kino oli, olid ainult madalad tossud, aga mul vaja kõrgeid, siis ütlesin , et mul oleks kõrgeid vaja ja see poiss seal( see töötaja) ta ütles, et ta isegi ei tea, miuksed on kõrged võrgutossud. :D Ma siis pidin näitama, võtsin oma tossud välja kotist ja ütlesin: sellised. :D Ta vaatas järgi netist, et millised oleksid saadaval ja ütles, et helistab, kui saan neid proovida poes. Siis läksime Veriga koju ja tegime kooki. Siis kell oligi juba 16.30 kui pidime olema saali juures ja sealt läskime siis kuhugile võistkonnaga. See oli maja, kus ööbis Rootsi kuningas kunagi ammu ammu, selline ajalooline koht ja meil oli seal koosolek. Jõudsime sinna, meile tutvustati maja(praegu elab seal üks pere, aga nad ei tohi midagi seal ümber teha majas, sest kõik peab nii ajalooline olema ja säilima), siis seal oli ka meie see arst ja ta tegi pilti mu seljast ja see näitas, et mul seal väike põletik, aga see pole hullu ta ütles. :D Siis tuli üks kuulus psüholoog ja ta rääkis juttu (ta on vist selle meie arsti sõber) nagu rääkis seda ,kuidas saab mõistusega kontrollida meie füüsilist vormi ja kuidas saab asju parandada just oma enda mõistusega, siis tegi katset ka HF-ga(Hanna-Fia) ja lõpuks jagas omakirjutatud raamatuid ka, aga jubehuvitav oli mis ta rääkis, ausõna. Vot, siis oli õhtusöök ka seal ja pärast seda tulime koju...
Selline päev täna, aga ok olge tublid ja tsau!

2 kommentaari: