teisipäev, 27. oktoober 2009

Tsauu, pole ammu kirjutanud:P

Nii eile, esmaspäeval. Läksin hommikul trenni, aga ennem treener saatis sõnumi, et tuleksin talle appi väikeste tüdrukute trenni. Tulin siis saali ja vaatasin, et saal tühi, istusin 5 minutit ja mõtlesin, et lähen üles(teise saali)vaatan, kas äkki nad seal hoopis. Läksin siis üles ja olidki kõik seal. Lou tuli ka appi. Tulin treener ütles: jul kus olid? Mina: tennisehallis(nuh me kutsume seda saali nii, aga see on võrgusaal, ma ei tea miks nii öeldakse) ja nemad Louga: aga see saal on hoopis tennisehall :D see ülemine. Ma selline: ok. Noh igatahes, väikesed tüdrukud olid seal 10-14 aastased, aga mõned ka pisemad, mingi 8 võibolla. Ja algul pidime neile palle viskama ja näitama ette, kuidas sööta vaja ja nii. Ja siis treener pani nad gruppidesse ja üks grupp harjutas minuga servi ja teine grupp oli Louga ja kolmas Jonasega(treeneriga). Nad olid jumala tublid, tegid täpselt nii nagu pidi, noh nende vanuse kohta päris hea. Siis pärast trenni läksin koju, tegin süüa, õppisin ja siis läksin teise trenni. Trenn läks päris hästi, aga Lina (esiliiga võistkonnast üks tüdruk, kellel oli just põlveop, et mängida ei saa praegu) tuli halli, sest ma ütlesin, et ta tuleks sinna ja sealt läksime koos Sandra juurde, sest Katta oli ka seal ja Sandra tegi kooki. :D Nii läksime pärast trenni sinna ja sõime kooki ja torti ja ülifun oli .:D Ja siis nad hakkasid rääkma rootsi keeles ja minu sünnipäevast ja ma ei saanud midagi aru:D, ja siis ma ütlesin: paluuun, rääkige siis kui mind pole :D ja siis nad naersid ja Sandra ütles, et midagi nad teevad mu sünnal, sest mul samal päeval mäng ja Sanda ja Lina on need, kes mängu ajal mikrofoniga räägivad. :D Ma ei taha teada :D. Nii siis vaatasime sex and the cityt ja hakkasime magama jääma, sest suht hilja oli juba ja Katta viis mu lõpuks koju. Selline eilne päev.


Täna. Teisipäev

Hommikul ärkasin, et minna saali väikeste tüdrukute trenni(aitasime jälle), treener läks poolteist tundi varem minema ja siis andsime Sofiga trenni edasi. Lõpuks nad tahtsid mängida, aga me ütlesime, et kui selle harjutuse hästi teete, siis saate mängida, kui ei siis ei saa.:D A ja üks tüdruk küsis kaua ma mänginud olen: ma ütlesin, et 12 aastat ja tema: okouu, ma olen praegu 12 aastane :D. Ei nad on toredad ja lubasid meie mänge vaatamas käia . Siis pärast trenni läksin treeneriga koosolekule, vaatasime eelmise mängu videot ja arutasime, mis ma peaksin parandama ja nii, enda mängus. Siis helistasin Verile ja ütleisn, et lähme teamsportiasse(pood, kust peaksime saama oma tossud), Veri oli nõus minuga tulema, sest ilm oli nii ilus ja tal oli ka vabat aega. Läksin sinna ja küsisin, et kas mu kõrged tossud on tulnud ja see mees ütles, et neil pole seda mudelit. Ma olin selline: misasja. ma ootasin neid tosse kaks nädalat ja nad ütlesid, et see tuleb ja nüüd seda pole. :D Ja see mees vist ei jaganud midagi võrkpallist, sest ta pakkus mulle aeroobika tosse asemele, niiet homme lähme teise poodi proovima tosse. nii.... Siis läksime shoppasime natuke, Veri ostis uued saapad, siis läksime VaraBarasse ja jõime kohvi(KUI HEA kohvi seal ) ja siis läksime Veri juurde jälle teed jooma. Olime seal ja oligi aeg trenni minna. Teisipäev on see pikk päev, kui kõik väsinud ja nii, aga Veri vigastas oma kätt ja trenni teha ei saa , niiet see suht jama. Aga pärast trennni tulin koju, rääkisin empsi, isaga skypes juttu ja nüüd lähen magama.


Ooook, tsauuu, homme jälle!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar