esmaspäev, 28. september 2009

Tsauuu!

Täna hommikul ärkasin kell 7.30 ja tegin teed ja läksin kooli, kell 9.00 oli mul kohtumine ühe õpetajaga koolis. Läksin siis, mõtlesin, et eksin ära, aga ei. Läksin siiski esmakordselt üksi:D :D Jõudsin kooli ja tuli õpetaja, näitas mulle tunniplaani ja näitas klassiruume, nägin ka kahte õpetajat, täiega lahedad tundusid. Aga ausalt ma ei mäleta ühtegi klassiruumi sealt, homme pean otsima. Nii, siis homme lähengi kell 12.00 on mul inka tund, uus klass ja mitte kedagi ei tunnne. :D suht hull. Veits põnev on, ´mis klass on ja nii. Siis läksin linna ja linnast otse trenni, sest kell 11.00 oli trenn juba. Nii ilus ilm oli täna, et jubehea oli niisama linnas olla, natuke shopata. Jõudsin trenni ja trenn oli nagu ikka hästi palju tehnikat mulle, sest mu jalgade töö on päris vale. Siis läksin koju ja hakkasin õppima, olin lõpuks suht väsinud ja jõudsin tunnikese magada. Ja oligi juba teine trenn, tegime trenni kõige väiksemas saalis, sest keegi oli suures saalis lambi ära lõhkunud ja me ei tohtinud seal ennem trenni teha, kui kõik lambid üle kontrollitakse. Vot ,selline päev, läks jubekiiresti, aga samas polegi nagu midagi teinud. Homme uuesti ja homme tuleb päris põnev... Ook olge tublid ja tsauuu.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar