kolmapäev, 2. september 2009

Kaks päeva esimese turniirini!

No tsäu!

Täna ärkasin suht vara ja pidin minema trenni. Vaatasin aknast välja, üliilus ilm oli, päike paistis ja mõtlesin, et tuleb hea päev. Aga siin umbes nii, et kui päike siis 5 min pärast võib tulla hullu vihma. Pärast trenni tulime Veriga saalist välja ja hull vihm ja vist oli isegi äikest. Tulin koju, olin läbimärg... Samas ajal helistas mulle Sandra ja ütles, et ma läheks taga linna sööma, aga ma olin läbimärg ja kutsusin ta hoopis enda juurde. Ta tuli ja tegime pastat, jubehea oli... Sandra elab natuke linnast väljas ja hommikul pärast ülikooli pole mõtet tal koju minna, siis ootab lihtsalt linnas trenni, a nüüd ta saab alati minu juurde tulla, kui tahab.
Siis läksime trenni. Suht kaua kestis trenn ja täna teemaks oli: again defence ja sis,sigma(kombinatsioonid temporündajatele) ja blokki tegime ka palju. Kõik on ärevuses selle esimese turniiri pärast, sest vorm pole praegu hea veel, aga hea selline turniir vahelduseks.
Siis läksin arsti juurde seljaga, ragistas ja ütles, et näeme esmasp. Arst pidi rääkima meie ühe teise treeneriga(ta on kaitsetreener ja võistkonna arst), et ta pidi minule näitama venitusharjutusi.
Vot, mis veel, nuh Katta ikka haige...et ta täna ka ei saanud tulla minujuurde. Ja homme lähen tegema Jonasega mingit personal nr-t, aga sellest räägin homme.

Ok, und! Tsauuuu

2 kommentaari: