neljapäev, 3. september 2009

Helloooo!

Suht mittemidagitegemisepäev möödus jubekiiresti. Hommikul läksin sinna Örebro volley kontorisse ja seal oli treener rääkimas ühe mängijaga. Natukese aja pärast tuli Annika(ta vastutab särkide eest ja pidi neid seal üle vaatama).Siis läksime Jonasega kohta, kus tehakse personal numbrit(pangakonto jaoks vaja). Pidin täitma ankeeti, kus oli kõik rootsi keeles... Siis läksime ühte mööblipoodi(see mööblipood on sponsor meie klubis), valisime mulle diivanit, aga me ei leidnud midagi, mis mu pisikesse korterisse sobiks, aga homme võibolla lähme teise kohta ja vaatame uuesti mööblit.
Siis läksime Jonasega sööma ja ta rääkis mulle homsest turniirist ja nii. Tagasiteel nägime Sandrat sõbrannaga linnas ja nad kutsusid mind sööma, aga ma olin just söönud ja läksin kaasa(võtsin kakaod). Siis läksime Sandraga korraks Zarasse, sest tal oli vaja ühte pusa osta. Pärast läksin ma koju ja mul tuli meelde, et Katta pidi minujuurde tulema täna. Tulin koju, panin pesukohas aja kinni ja ootasin Kattat. Katta tuli ja ütles, et ta nüüd korras, aga ta nägi väsinud välja. Ta tuli otse töölt ja läks trenni..
Siis ma hakkasin oma matemaatikat õppima, mis polnud üldsegi lihtne pärast suve.Samal ajal olid mu asjad pesulas. Hiljem helistasin Verile(ta pidi oma diivani kätte saama) ja ta kutsus mind diivanit kokku panema (sest kõik ostetud asjad IKEAst vajavad kokkupanemist). Ma läksin ja oligi diivan, suht äge. :D Siis tuli Ronny ja ütles, et diivan on teistpidi, et see peaks olema teistmoodi. :DMe sellised: eiei see näeb sellisena parem välja(see kokkupanemine võttis 2h aega , Veri pani algusest ise kokku, ma tulin hiljem). Lõpuks Ronny leppis sellega... Nüüd neil diivan.

Selline päev siis...aga homme on esimene turniirimäng!
Ok homseni.

1 kommentaar: