kolmapäev, 23. september 2009

Sorryyyy! mul polnud aega ennem kirjutada blogi, aga nüüd kirjutan kõik päevad ära;)

20 sept.

Hommikul ärkasin, tegin kohvi ja pidingi minema arsti juurde. Ta ütles, et selg on palju parem, aga mul ikka valus. Aga loodame, et selle saan korda. Siis tulin koju ja hakkasin õppima, ise õppida pole üldse lihtne(kui siin mul kõik osad kahest ja poolest mehes, vaja vaadata ju):P. Ja siis ma pidin minema meetingule õppelajuhatajaga koolis. Saime mäki juures kesklinnas kokku Idaga ja läksime kooli. Tulime 20 min varem ja istusime, ajasime niisama juttu. Selle õppelajuhatajaga pidin kokku saama seal koolis(selline üks koht on, kui sisse lähed, siis see nagu niuke ruum, kus on lauad ja niisama õppimiskohad). Istusime, siis seal ja ta tuligi, väga tore naine. Rääkis hästi kiiresti ja palju:D. Ta ütles, et kõik on rootsi keeles, niiet kas ma tahan käia füüsikas ja keemias. Ma mõtlesin, et pole väga mõtet, sest ma praegu ei saa midagi aru rootsi keeles. Siis ta pakkus mul nii, et õpin ühes normaalses klassis, aga käin mates, inkas ja rootsi keeles, et saan olla klassiga ja nii. Suht äge tundus ja eile oli tal koosolek koolis, et vb täna helistatakse, et homme kooli. Ok, siis tulin koju, õppisin ja pidingi trenni minema. A trennis oli ainult 4 inimest, sest teised olid vabastatud, nuh need, kes on mänginud kõik mängud järjest ja nii. Meil paar mängijat puudus nv-sel, sest HFil oli pulm ja üks mängija natuke vugastatud, aga see on parandatav. Niiet tulime trenni, tegime hästi palju tehnikat, ma pidin parandama oma jalgade tööd, nüüd on vaja seda hästi palju teha, sest ennem tegin valesti ja nüüd teen valesti automaatselt, aga seda annab parandada ma loodan. Siis õhtul tulin koju ja tegin süüa, rääkisin skypes õpetajaga(inka) ja emaga ja isaga. Muidu oli suht kiire päev, vb siin ei tundu nii.
Õhtul vaatasin kaks ja pool meest ja kohe tuttu, olin väss...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar