reede, 25. september 2009

Tsauuu! Eilne täiesti vaba päev!





























Eile siis ... Panin äratuse kell 09.00, ärkasin ja lükkasin äratuskella edasi kella 10.00, siis lõpuks ärkasin kell 11.00. :D Aga kuna oli vaba päev, siis polnud ühtegi trenni. Helistasin hommikul Kattale ja ta ütles, et tuleb mujuurest läbi ennem tema trenni. Ma ütleisn, et ilmselgelt võib tulla ükskõik, mis ajal.
Siis helistasin Verile, ta pidi aitama mind selle pangakontoga. Saime siis kell 12. 00 kokku ja läksime linna. Meie maja juurest linna on no 15 min. Väga ahvatlev oli muidugi McDonaldś seal, AGA me ei läinud ja üldse tegime diili, et oktoobris ei söö ühtegi burksi ega pitsat!:D Niiet loodame, et saame hakkama. Olime siis linnas ja läksime panka, tegin oma konto ära(eelnevalt pidin saama mingi social numberi, see on selline nagu isikukood või selline, mille peab pähe õppima, sest seda küsitakse iga kord ja igalpool). Nüüd mul täitsa oma konto Hansapangas siin:P. Siis läksime Veri juurde, ta tegi koooki. APIIII kui hea see oli, nagu auuusõna, kui ma Eestisse tulen, siis kindlasti teen selle koogi ise ka . See pidi olema hästi lihtne ja Veri ütles, et see lastekoook, nuh nii lihtne, aga ÜLIhea(nuh sokolaadikoook ilmselgelt):P. Siis Maria saatis mulle sõnumi, et me tuleks vaatama kell 18.00 Beverly Hillsi 90210 esimesi osasid, tal kõik osad olemas. Nuh ja läksimegi, muide Maria pakkus meile kooki (sünnipäevatort:P) ja teed ja värkki , üliehea oli. Maria elab Sof´iga koos, lõpuks olime seal mina Veri, Louise Sofie ja Maria, a Ida pidi ka tulema, aga ta ei saanud lõpuks. Muide, Idaga tuli meelde, et kool... Mulle helistas õpetaja koolist, neil oli õpetajate koosolek ja otsustati minu kohta, aga ma ei saanud telefoni vastu võtta, sest olin trennis ja kui ma pärast tagasi helistasin, siis ta ei võtnud enam vastu. Eile ootasin ka kõnet, aga ei tulnud ja täna hommikul õpetaja helistas ja ütles, et ma esmasp. läheks koolist läbi, et võtta oma tunniplaan ja ajad, millal koolis saan olla. Ja ta näitab mulle klassiruumid ära, niiet see saab põnev olema ja Katta ütles, et ta oli rääkinuh ühe tema endise õpetajaga facebookis ja ta ütles, et ta juba teab, et ma tulen sinna klassi(muideks ma ei tea kedagi klassist). Niiet teisip. kooli, nagu täitsa kooli;).
Mis veel, a olime siis Sofie ja Maria juures ja siis läksime koju, ma hakkasin oma kirjandit kirjutama ja sain valmis peaaegu, ainult vormistada vaja... Muidu oli täiega lahe päev, nuh peaksin vist mõned pildid ka lisama oma elamisest praegu. Eks püüan. Ook olge lahedad ja tänasest päevast kirjutan õhtul. Ainult seda saan öelda praegu, et hommikul oli kell 8.00-10.00 trenn ja siis käisin IKEAs ja mulle osteti üks riiul, aga sellest hiljem...(täna lähen ka kossu vaatama, meie klubi alustas hooaega just kossu meistriliigas, sest jalkale ma ju ei jõudnud)

OK Tsauuu, olge lahedad.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar