kolmapäev, 9. september 2009

Eilne ja tänane päev, eile ei saanud kirjutada, sest polnud netti! sorry:P

Tsauu.
Eile oli nagu päev ikka trenn, siis tuli Katta minu juurde, tegime süüa. Tegime liha ja kartulit ja kastet. Üliiihea oli. Ise tehtud, hästi tehtud:P:D! Siis tuli Veri( a ja ma helistasin Verile ja ütlesin, et me lähme Kattaga poodi, et kui tuleb, siis helistagu, aga ise jätsin telefoni koju. Tulime Kattaga poest ja vaatan kolm vastamata kõnet:PVeri... Ta käis siin minu juures kolm korda ja meid polnud. Siis helistasin Verile, ütlesin, et me nüüd kodus, et tulgu sööma. Ta tuli :D aga söök polnud veel valmis, siis naeris meid, sest ta ise on jubehea kokk). Sõime kõhud täis ja rääkisime niisama juttu. Veri rääkis, kuidas mängis seal Austria võistkonnas ja nii. Siis läksime trenni, algul oli füüsiline trenn ja siis kahetunnine pallitrenn otsa. Tulin koju ja olin üliväsinud. Läksin netti ja netti pole. Pidin rääkime ema ja isaga, et nuh ma homme ikkagi koju. JA NETTI POLNUD! niiet pole minu süü, et kijrutada ei saanud.


Ok, tänane päev, üüüh see oli pikk.
Hommikul läksin hommikusse trenni ,ärgata oli muidugi väga raske. Ja trennis tegime pärispalju sidemängija tõsteid ja asju. Siis läksin koju ja üks meie sponsoritest helistas, et lähme diivanit valima. Läksime siis IKEAsse ja olime seal suht kaua(muide mul nüüd diivan, diivanilaud, niuke pisike ja üks värk, mis läheb kööki. A mul nüüd 12 klaasi isegi ja mõned köögitarbed veel), aga meil jäi aega väheks, sest mul oli teine trenn ja kell oli palju, aga see mees lubas ükspäev minuga uuesti poodi minna, kui ma Rootsis tagasi(sest ma ju homme koju ikkagi:P). Siis jooksin kiiresti trenni ja jäin 3 min hiljaks , aga sellest polnud midagi, sest Jonas(treener) teadis, et me otsime diivanit. Tegite kahe ja pooletunnise trenni. Täna oli põhirõhk kaitsele ja blokile. Siis pidin kiiuresti koju tulema ja aitama diivanit autost kolmandale korrusele , aga õnneks Jonas tuli appi. Siis helistas veri ja Katta, et täna lähme kõik Karini juurde jalkat vaatama, et ostame mõned pitsat ja terve võistkond vaatab jalkat. Tulime sinna ja kõik olid seal( Eneli, teadküll ,et ma hilinen vahel:P). Vaatasime jalkat, äge oli, selline võistkonnaüritus ja samas nuh ülifun oli. Nüüd tulin koju ja tean, et homme mul kell 4.15 äratus, niietma nüüd teisipäevani enam ei kirjuta, sest ma Eestis.

Ok, teisipäevani!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar