reede, 25. september 2009

Ida tahtis, et ma midgai kirjutaks rootsi keeles!Ida är en mycket trevlig flicka: D

ida luges mu blogi ja ütles, et ta ei saanud midagi aru, sest kõik on eesti keeles ja ma lubasin, et kirjutan midagi rootsi keeles tema jaoks, aga ta ei uskunud, et ma hakkama saan, aga selleks on ju netis tõlge:P. Hea, et ta sellepeale ei tulnud:P.
Ok täna hommikul oli siis varakult trenn ja pärast trenni tulin koju, sõin ja läksimegi IKEASSE, siis tulin koju ja helistasin Verile, et mis ta teeb, ta oli ülikoolis ja kohe 15 min pärast helistas tagasi et ma tuleks sööks kooki:P jah jälle. Siis läksime trenni, a ennem trenni tuli ajalehest mingi mees pildistama meid. Siis oli algul füüsiline trenn ja pärast pallitrenn, ei läinud väga hästi. Pärast trenni läksime suht kõik kossu vaatama, meie kodusaalis mängis meie klubi kossutiim, rahvast oli suht palju 900 inimest, jah tean, et see pole nii palju, aga ikkagi. Me olime nii närvis seal. Aga meie koduvõistkond võitis. Haha ja tantsutüdrukud olid nii naljakad, nad püüdsid järgi teha USA tantsutüdrukuid ja üritasid neid õhkuviskamisi teha. :D ja hüppeid aga see tundus kuidagi nii fake. :D aga noh nalja sai. Nüüd tulin koju ja homme ma ei kijruta, sest lähme füüsilise treeneri juurde kaheks päevaks, tal maja kahetunni kaugusel meist ja me jääme sinna ööseks ja tal siuke ülisuur maja. Trenne teeme seal , suht ainult füüsilist ma usun. Aga ok sellest pühap. Tsauuu!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar