pühapäev, 20. september 2009

Nädalavahetuuuus!

Laupäev..
Ärkasin kell 8.00 üles, tegin kohvi, vaatasin netis uudiseid nagu alati ja siis pakkisin asju. Läksime trenni ja trenn oli kahetunnine. Treenerit polnud, sest ta oli kuskil teises linnas koosolekul... Pärast trenni läksin koju ja oli ainult poolteist tundi aega, läksime Katrineholmi turniirile. Olin kodus, tegin süüa ja siis pidingi juba minema...
Esimene mäng jälle Katrineholmi vastu(esimese kaotasime eelmisel turniiril) ja mängisin ka. Alustasime suht hästi- võitsime 2 geimi ja kolmanda kaotasime. Lõpuks võitsime 3:1. Pärast mängu läksime kiiresti koju ja tegime Veriga süüa(nuh Veri tegi rohkem:P). Vaatasime CSId, siis läksin koju. Tulin koju ja vaatasin kaks ja pool meest(muideks, Veri andis mulle kõik osad sellest filmist). Ja jäin lõpuks magama.
Pühapäev...
Tänane hommik algas kell 9.00 , sest kell 10.00 pidime minema saali juurde, sealt läksime autodega katrineholmi(70km umbes) ja esimene mäng oli Solletuunaga(valesti kirjutatud nimed). Me võitsime 3:0 ja ma mängisin ka . Ja kohe pärast seda mängu oli kohe mäng Katrineholmiga jälle. Siis alustas Annika sidena ja ma tulin vahepeal mängu sisse ka . Esimese geimi võitsime, teise kaotasime, kolmanda võitsime, neljanda kaotasime ja viienda võitsime! Niiet korda läinud nv-s;)Pärast mängu pesime ja läksime siis koju, aga Jonne(Veri boyfriend) tegi süüa ja ma läksin ka sinna õhtust sööma. :D Nad ikka nii ägedad, et mind kutsuvad! Nüüd jõudsin koju, helistasin oma vanematele skypes ja homme lähen hommikul arsti juurde(sest hommikune trenn jääb ära), kell 15.00 on mul meeting koolis, et kuidas ma õppima hakkan ja õhtul trenn. Täitsa kiire päev homme, aga hoidke pöialt et mul koolis hästi läheks! Nüüd ma loen raamatut ja siis tuttu!
UndUndUnd! Tsauuuu

1 kommentaar:

  1. kõik teevad süüa sulle ja siiis sa üritad väita, et oled söögitegemise ära õppinud... jee ma usun sind :D

    VastaKustuta