reede, 4. september 2009

Poweeeer!

Hey!

Eile õhtul saatis treener kõigile sõnumid, et hommikune trenn jääb ära, sest täna oli mäng. Ärkasin kella 10.00 paiku ja jubehea oli. Polnud kuhugile kiiret, siis tegin kohvi ja vaatasin uudiseid netist. Siis õppisin matemaatikat(ja õppisin ausõna), hiljem läksin poodi. Tulin poest, tegin süüa ja oligi aeg saali minna.
Ennem mängu oli füüsiline trenn Nissaga(füüsilise treener). Tegime teste jälle ja siis otse mängule. Alustasin täna mina, aga treener ütles, et see turniir saavad kõik mängida, et mina tõstan kaks mängu ja Annika kaks. Niiet täna mängisime ja võitsime 3:0, homme hommikul Taani klubiga ma ei mängi, aga õhtul Soome klubiga olen platsis. Vot. Päris hea tunne oli platsil olles, me küll pole kõigeparemas vormis praegu, aga ikkagi hea oli. :) Kõik aitasid üksteist...
Pärast mängu tuli Katta mu juurde ja ütles ,et nad lähevad teise võistkonnaga Hanna juurde õhtusöögile ja et ma tuleks ka, sest ma elan Hakkast 50m kaugusel. Ma tulin koju ja helistasin Kattale et ta tuleks minujuurest läbi, et siis lähme koos. Väga äge oli, need tüdrukud täiega lahedad, siukest nalja sai ja nii. Nüüd kõht täiega täis ja homme hommikul kell 8 peame olema saalis juba. Niiet ma tuttu!
Ilusat und ja homme jälle!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar