teisipäev, 1. september 2009

Defence!

Heyhey!

Täna hommikul helistasid tüdrukud mulle, et saame poe juures kokku, nad tulid autoga(Maria oli roolis) ja läksime kaubamajja. Sõitsime ja Lou helistas, et tuleb ka meiega. Shoppasime natuke( nuh päris kaua tegelt) ja siis tulime koju(me elame kõik suht lähestikkku). Viisime Sofie koju ja Mariaga läksime toidupoodi.
Tagasiteel nägin Verit õues ja ütlesin, et ta tuleks minu juurde.Tuli siia, ajasime juttu, et kuidas me nüüd turniiril mängime jne...Ja oligi aeg minna trenni, ma pidin minema natuke varem, sest ma vastutan pallide eest ja täna oli see päev, millal pidin kõikidel pallidel rõhku mõõtma ja lisama õhku, kui vaja ja nii. (Meil võistkonnas igaüks vastutab mingi asja eest: Ida-muusika, Maria-arstikott, Veri- joogitopsid vist jne...) Läksin siis saali, Jonas tuli appi, mõõtsime rõhku ja värkki, siis hakkas füüsiline trenn. Täna oli testimine(hüpe, jooksukiirus, kõhulihased, ja toppispallivise). Tegime need ära, et detsembris uuesti ja Nissa(füüsilise treener) vaatab, mida annab parandada ja nii.
Siis tuli teises hallis kohe pallitrenn, täna oli hästi palju kaitset. Tegime sellist harjutust lõpus, et kolm kaitsemängijat ja pidime 5 tugevat rünnakut vastu võtma, nii vastu võtma et saab ilusti edasi mängida ja järjest. Siis kohe otsa 10 palli tuli ära puudutada vähemalt ja kui nt kaheksa palli mängitud ja üheksandat ära ei puutu, siis uuesti. See oli suht hull .:D
Ja nüüd ma siis kodus ja Katta endiselt haige palavikuga( ei saanud mind külastada).

Ok, ma nüüd magama, und!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar