esmaspäev, 31. august 2009

Jäuuu!

:)Tsau.
Hommik algas nagu ikka äratuskellaga... Aga täna oli eriti raske tõusta. Läksin trenni, Veri tuli otse ülikoolist ja siis hilines natuke. Meid oli hommikuses trennis täna vähe, sest paljud ülikoolis. ma rääkisin Jonasega koolist ja ta ütles, et homme või ülehomme kooli direktor saadab talle kirja, et millal ma võin kooli minna. Pärast trenni pidime minema Veriga linna, poodi ja veri helistas, et teeme hoopis nii et me Louisega lähme linna, aga tema teeb lõunasöögi( ta ülihea kokk ja Veri ema ka kokk). Muidugi olime me nõus. Läksime Lou´ga poodi ja tagasiteel ostsime VaraBarast kohvi ja kakao kaasa.Niiihea oli see kakao, sest väljas on suht jahe juba ja tagasi kõndisime jala. Jõudsime Verini ja nad ostsid uue teleka, niukse jubesuure.:D suht äge. Veril oli kõik laud kaetud ja mis ma nägin köögis, koogid nagu ÜLIilusad. :DMa olin selline: kas ma võin selle ära süüa(kõik oli ära kaunistatud ja värkki)? Veri ütles , et ennem magusat ei saa kui sooja toidu ära sööme. Muidugi, kõik oli jube hea...Kõhud olid jumala täis ja siis Veri tõi koogid jaaaa teised koogid. :D No ei jõudnud enam süüa, aga ikka pidime, niihea oli lissalt kõik. Siis vaatasime Veri mänge(ta mängis champions league ja nägin pilti kus ta Gamovaga), Hiina treener oli neil ja kaks tüdrukut olid ainult Austriast pärit, teised kõik välismaalased .
Siis läksime Lou´ga koju, sest oli tulemas teine trenn. Ma tulin koju ja magasin natukene ja äratuskell helises uuesti, et trenni. Pakkisin asjad kokku ja läksin. Jõudsin halli ja seal oli üks uus tüdruk, ta pärit Inglismaalt, aga ta lihtsalt kolis Rootsi vanematega ja tahtis rääkida treeneriga, et kus ta mängida saaks. Treener andis talle ühe treeneri numbri, nuh noortematega saab harjutada.
Trennis oli uus sõna POWER täna :D aga rootsi keeles ma seda väga hästi ei mäleta cräft.:D ei ole kindel,kuidas kirjutatakse.
Aga Maria ja Sopfie kutsusid homme mu suurde kaubamajja, niiet lähme tüdrukutega niisama vaatama :D. Istume kuskil maha ja teeme mõne hea kohvi. Vot, sellised plaanid homseks. Ah jaaa, Kata... Ta ei saanud täna mu juurde tulla, ta haige, aga ma loodan,et saab ikka terveks ja homme külastab mind.
Ok nüüd ma teen midagi süüa omale ja homme uus päev!
Tsauuuu!

(muideks, pilte üritan ka lähiajal teha:P)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar