laupäev, 22. august 2009

Tsäu!

Täna algas mu päev kell 8.00, ärkasin, tegin kohvi ja lugesin elu24 ja volley uudiseid. Kell 9.30 oli esimene kahe ja pooletunnine trenn ja kell 9.00 tuli Veri minu juurde ja siis läksimegi. Trenn hakkas kohe kiirelt ja väga palju tähelepanu oli pööratud tehnikale ja eriti kaitsele. Tegime mitmeid liikuvaid harjutusi ja sidemängijatele ja liberole olid mõned teised harjutused ka(päris läbi võttis). Üldiselt oli näha, et kõik on natuke väsinud, sest pärast suve on päris pikk paus olnud ja nüüd nädal täis trenne kohe(a ja trenni lõpus ikka kiirendused). Pärast trenni oli pikem koosolek, kus räägiti, mida peab parandama ja treenerid ütlesid, et palju asju on kinni just mängijate vahelises suhtlemises, et arusaadav, et kõik saame hästi läbi ja et see võtab aega, kui võrkpalliplatsil on ka näha, et me mõistame üksteist, aga seda peab kiiremini tegema ja ründajad peavad rääkima sidemängijatega ja et side peab rääkima kaitsjatega ja liberoga, et mis sobis ja mis mitte...A ja ikka trenni algul pidin ütlema ühe sõna. Täna hommikul oli sõna "fyra"(sest seda on raske hääldada, mitte nii lihtne, kui tundub:D) ja see tähendab "4". A ja trenni tulid Sanda ja Kata(need tüdrukud, keda ma esimesena Rootsi tulles nägin trennis, juunis), mul oli hea meel neid näha ja nad lubasid, et tulevad mulle külla, võibolla isegi homme.
Pärast trenni tulin koju ja tegin süüa ja läksin puhkama, vaatasin THE HILLSi MTV-s, sest mul pole veel telekat. Ja järsku helises uksekell, läksin tegin lahti ja kaks tüdrukut näitasid mingit ajakirja ja seletasid rootsi keeles, mul oli nii: " Oodake, oodake, stopp ma ei räägi rootsi keelt!" Nemad:" a ok!" ja seletavad edasi rootsi keeles. Mina: " Ma vist ei vaja seda asja, sorry!" ja nad läksid minema. :D Pärast Veri ütles, et see normaalne, et nad käisid tema juures ka mingit ajakirja pakkumas. Naljakas oli.
Siis läksime teise trenni, mis kestis kaks tundi. See oli juba lõbusam ja selline parem, kõik rääkisid omavahel ja tunne oli parem, võibolla mõned elemendid polnud just kõige paremad, aga ikkagi. Teise trenni sõna oli:"jordgubb"(aga hääldus on: jüürdgüüb). Trenni lõpus tuli Olle ja tõi mulle juba neljanda telefoni, sest Rootsi SIM kaart ei töötanud teistes telefonides ja muidugi see ei töötanud ka selles, proovisime treeneri telefoni sisse panna kaardi ja see ikka ei töötanud, tegime järelduse: viga on SIMis, mitte viies telefonis.:DHomme lähme Kataga poodi klaarima, mis värk on selle SIM kaardiga.
Käisime Veri ja ta boyfriendiga(ta on vist abitreener ka, nuh viskab trennis palle ja värkki) linnas. Suht suur tundus, mitte nagu piltidel ja selline lahe. Ühes pargis oli mingi lauluüritus, inimesed kogunesid ja tõid oma toolid- istusid niisama, kuulasid mussi ja rääkisid juttu. Suht palju rahvast oli ikka.
Lõpuks me olime suht väsinud juba ja läksime koju. Praegu otsin uut sõna homseks trenniks ja varsti magama...

Niiet hej då!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar