esmaspäev, 24. august 2009

:)Kahe nädala pärast turniir!

Tervist!

Tänane päev algas natuke hiljem, sai hommikul 9.00 magada, sest kell 10.30 ma pidin olema hallis. Hallis pidin kohtuma arstiga(selg), ta väänas mind ja ragistas ja ütles, et me kohtume veel, võibolla homme. Siis tulin koju ja Jonas tõi mulle teleka(suht normal telekas muideks) ja tõi mehe, kes parandab mu duširuumi ja kööki( see pole tegelikult köök, see on midagi väga väikest), aga ok. Siis läksime Veri´ga IKEA`sse(suur mööblipood ja mitte ainult mööbel), ennem seda helistasime Louise`le, et võtame ta peale, sest IKEA asub linnast natuke väljas. Heh, see oli omaette kogemus: Istusime Veri´ga autosse, ta on autojuht ja meil oli see värk, mis näitab teed ja räägib. Me olime nagu kaks turisti, üks Austriast ja üks Eestist. A ja ennem minekut helistasime Taani tüdrukule ja tema rootsi keel ei ole just kõige parem, siis Veri ütles räägi inglise keelt ja siis Veri küsis:" Give me your address!" ja Louise: " Ok, see you!" Veri: " NONONO, Lou, your address?" ja Lou: " Yes, yes you pick me up!":D hahaha Veri oli siuke:misasja. :D Ok lõpuks me jõusdime poodi ja mul nüüd uus lapm, homme keegi tuleb ja paneb selle üles.
Siis läksime trenni, saime uue varustuse trennideks, aga mängusärke ega mänguvormi veel ei saanud. A ja me saime talvemütsid ka :D. Trenn kestis kaks tundi ja täna oli palju parem, võibolla sellepärast, et hommikust trenni polnud. Tunne oli hea! A ma unustasin mainida, et ennem trenni Kata tuli minu juurde, ta töötab minu lähedal ja pärast tööd tuli korraks läbi ja läksime kõik koos trenni.
Mis veel , a siin on selline süsteem, et pesumasinad asuvad all, seal kus meil on kelder( selline ruum kus on palju pesumasinaid ja kuivati). Süsteem selline: tuled, paned oma aja kinni, nt homme kell 11-13.00 mul vaja pesta, siis selleks on selline väike lukk, mille pead panema sellele kuupäevale. Panime aja kinni siis ja homme on esimene pesupäev, a ja teine uks kõrval on teistmoodi kuivamisruum(ma ei tea kuidas seda nimetatakse), aga seal kuivab kiiresti.

Homme lähen teise telefonifirmasse ja ostan uue kaardi, sest see ei tööta. Ja lähiajal saan oma diivani ka, siis on nagu päris korter.:)

Ok, olge tublid Tsau!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar