teisipäev, 18. august 2009

Esimene päev Örebros!




Tsau!

Istusin lennujaamas ja ootasin lendu, kell 19.00 läks lennuk, ütlesin oma viimased Tsau´d ära MSN-is ja läksingi lennukisse... Jõudsin Rootsi(kell oli 19.00 Rootsi aja järgi). Tulin lennukist ja vastu pidi tulema Olle(klubipresident), aga vaatan, et teda pole kuskil. Ootasin natuke ja ta tuligi. Istusin autosse ja sõitsime 2h autoga Örebrosse.
Jõudsime linna ja Olle ütles, et lähme saali, sest tüdrukutel on trenn ja korterivõti on treeneri käes. Tulin saali kell oli mingi 21.00, aga trenn muidu lõppes kell 22.00(niiet ma natuke vaatasin seda ka ). Tüdrukutel oli joogipaus ja kõik tulid mulle tere ütlema. Seisime ringis ja kõik ütlesid oma nimed(neist muidugi jäid mulle meelde ainult mõned). Kui kõik ütlesid oma nimed ära, siis Anna võistkonna kapten näitas ühe tüdruku peale ja ütles: "No Julija, mis ta nimi on?:D" ja ise naeris. Mul ilmselgelt ei jäänud just tema nimi meelde.
Siis sai trenn läbi ja mind viidi korterisse, mis nüüd on ka minu uus kodu. Aga Olle ennem ütles kohe, et täna ei jõudnud mööblit sisse tuua, et homme tuuakse mööbel sisse. Niiet praegu istun põrandal ja mul toas ainult madratsid ja tekk ja padi. A ei, üks kapp ka . :D niiet, loodetavasti homme tuleb ülejäänud mööbel...
Korter on selline pisike, aga mulle meeldib(ma unustasin mainida, et mul kõrvalmajas elab meie võistkonna libero, hästi sõbralik tüdruk tundus, ta muidu Austriast).
Korterist panen pilte hiljem üles, aga praegu magama, homme kirjutan edasi...
Tsauu!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar